امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۷/۱۸
کد خبر : 8972
چاپ خبر :
توسط امام جمعه شهرستان گلپایگان قرائت گردید.

پیام مقام معظم رهبری و حضرت آیت الله صافی به کنگره شهدای گلپایگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، حجت السلام اسماعیلی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان گلپایگان در آغاز مراسم کنگره سرداران و372شهید شهرستان ، متن پیام مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی را به مناسبت کنگره بزرگ شهدای گلپایگان قرائت نمودند.

IMG_4461

دراین پیام از سوی رهبر انقلاب چنین آمده بود: رحمت و رضوان خدا بر این شهیدان والامقام و همه فداکارانی که رضای الهی و ادای تکلیف جهادی را بر هر خواسته و انگیزه‌های دیگر ترجیح دادند و با ایثار و شجاعت خود، اسلام و ایران و انقلاب را سربلند کردند.

در ادامه امام جمعه شهرستان پیام حضرت آیت الله صافی گلپایگانی را قرائت نمود دراین پیام چنین آمده بود: سلام بر آنان که جان‌های عزیز خود را در طبق اخلاص گذاشته و برای دفاع از آرمان‌های مقدّس اسلامی و حفظ ارزش‌ها و اصول آن با تحمّل صدمات و زحمات زیاد، شربت شهادت نوشیدند و زندگی خود را جاودانه نمودند.
سلام بر شهیدان گلگون کفن گلپایگان؛ شهر احیاء ارزش‌های دینی، شهر مردم غیور و شرافتمند و شهر انسان‌های آزاده؛ شهری که تعداد زیادی از بهترین جوانان عزیز خود را برای دفاع از کشور اسلامی و برای حفظ و نگهداری انقلاب شکوهمند اسلامی در مقابل دشمنان اسلام و دست نشانده‌های استکبار جهانی و رژیم جنایتکار و منحوس بعثی بسیج نمود و آنان با سبقت‌ گرفتن از خود در نبرد با دشمنان، جان شریف را اهداء نمودند.
آری! آنان که رفتند به وظیفه عمل کردند و امروز ما در مقابل خون های پاک آنها مسئولیم که باید از اهداف بلند آنان پاسداری کنیم و پاسداری امروز ما امر به معروف و نهی از منکر و اقامه شعائر دینی است.
امروز، دولت و ملّت ما همه باید خود را مسئول بدانند. اگر هویّت دینی این مملکت تغییر کند، عمل به احکام الهی تضعیف شود و به حکم اسلامی حجاب، بی اعتنایی و بی احترامی گردد همه مسئولیم.
اینجانب از دولت و مسئولان مربوطه می‌خواهم نسبت به حفظ ارزش‌ها بیشتر توجّه کنند و برای رفع مشکلات محرومین به ویژه بیکاران و جوانان عزیز و رفاه آنان تلاش بیشتری نمایند.
در خاتمه از مردم شریف گلپایگان به ویژه روحانیت محترم و مسئولین گرامی درخواست دارم هویت مذهبی این شهر را حفظ نموده و وسیله پیشرفت‌های علمی و اخلاقی آن را فراهم کنند. حقیر هم همیشه برای شما دعا می کنم و ملتمس دعا هستم. موفّق و مؤید باشید.

همچین در این مراسم متن پیام سردار فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح توسط سردار سرتیپ پاسدار داوود غیاثی راد، معاون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس قرائت گردید.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات