امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۷/۱۷
کد خبر : 8827
چاپ خبر :
کنگره سرداران و شهدای شهرستان گلپایگان “امامزادگان عشق”

پیام آیت الله العظمی صافی گلپایگانی به کنگره بزرگداشت شهدای گلپایگان

* امروز در مقابل خون های پاک شهدا مسئولیم.
* پاسداری ما از خون پاک شهدا، امر به معروف و نهی از منکر و اقامه شعائر دینی است.
* اگر هویّت دینی این مملکت تغییر کند، عمل به احکام الهی تضعیف شود و به حکم اسلامی حجاب، بی اعتنایی و بی احترامی گردد همه مسئولیم.
* اینجانب از دولت و مسئولان می‌خواهم نسبت به حفظ ارزش‌ها بیشتر توجّه کنند و برای رفع مشکلات محرومین به ویژه بیکاران و جوانان عزیز و رفاه آنان تلاش بیشتری نمایند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان؛ حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله الوارف خطاب به شرکت کنندگان در همایش تجلیل و تکریم شهدای شهرستان گلپایگان که امروز 93/7/17 برگزار شد پیامی صادر فرمودند. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللهِ أَمْوَاتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ
اللّهم صلّ علی حبیبک و صفیّک و خاتم رسلک سیّدنا أبی القاسم المصطفی محمّد و صلّ علی أهل بیته المظلومین سیّما بقیّه الله فی الأرضین و علی جمیع الشّهداء و الصّدیقین
سلام بر آنان که جان‌های عزیز خود را در طبق اخلاص گذاشته و برای دفاع از آرمان‌های مقدّس اسلامی و حفظ ارزش‌ها و اصول آن با تحمّل صدمات و زحمات زیاد، شربت شهادت نوشیدند و زندگی خود را جاودانه نمودند.
سلام بر شهیدان گلگون کفن گلپایگان؛ شهر احیاء ارزش‌های دینی، شهر مردم غیور و شرافتمند و شهر انسان‌های آزاده؛ شهری که تعداد زیادی از بهترین جوانان عزیز خود را برای دفاع از کشور اسلامی و برای حفظ و نگهداری انقلاب شکوهمند اسلامی در مقابل دشمنان اسلام و دست نشانده‌های استکبار جهانی و رژیم جنایتکار و منحوس بعثی بسیج نمود و آنان با سبقت‌ گرفتن از خود در نبرد با دشمنان، جان شریف را اهداء نمودند.
آری! آنان که رفتند به وظیفه عمل کردند و امروز ما در مقابل خون های پاک آنها مسئولیم که باید از اهداف بلند آنان پاسداری کنیم و پاسداری امروز ما امر به معروف و نهی از منکر و اقامه شعائر دینی است.
امروز، دولت و ملّت ما همه باید خود را مسئول بدانند. اگر هویّت دینی این مملکت تغییر کند، عمل به احکام الهی تضعیف شود و به حکم اسلامی حجاب، بی اعتنایی و بی احترامی گردد همه مسئولیم.
اینجانب از دولت و مسئولان مربوطه می‌خواهم نسبت به حفظ ارزش‌ها بیشتر توجّه کنند و برای رفع مشکلات محرومین به ویژه بیکاران و جوانان عزیز و رفاه آنان تلاش بیشتری نمایند.
در خاتمه از مردم شریف گلپایگان به ویژه روحانیت محترم و مسئولین گرامی درخواست دارم هویت مذهبی این شهر را حفظ نموده و وسیله پیشرفت‌های علمی و اخلاقی آن را فراهم کنند. حقیر هم همیشه برای شما دعا می کنم و ملتمس دعا هستم. موفّق و مؤید باشید.
ذی الحجه الحرام1435
لطف الله صافی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات