امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۷/۱۶
کد خبر : 8820
چاپ خبر :
فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان

برخورد با مجرمین همکاری و عزم جدی مردم را می طلبد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، به مناسبت هفته ناجا سرهنگ علی محمد یوسلیانی، فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با حضور در بین نمازگزاران مسجد حجت الاسلام گلپایگان، جهت آگاهی همشهریان نکاتی را یادآور شدند.

سرهنگ یوسلیانی در این  مراسم به بیان مطالبی در خصوص پیشگیری از سرقت، معضلات ماهواره و اعتیاد و همچنین معضلات اجتماعی که جامعه و خانواده در حال حاضر با آنها مواجه گردیده ، پرداخت.

مسجد حجت الاسلام-هفته ناجا-خبرگزاری بیان گلپایگان (2)

 

وی در خصوص برخورد با مجرمین گفت: این امر عزم جدی مردم جهت همکاری با نیروی انتظامی را می طلبد و مردم در این زمینه باید با خدمتگذاران خود در نیروی انتظامی  همکاری لازم را داشته باشند.

یوسلیانی در ادامه افزود: امروزه حوصله مردم بخاطر مشکلات عدیده زندگی کم شده است  و از مردم عزیز تقاضا داریم در مواجه با یکدیگر و در صورت بروز درگیریهای لفظی سعه صدر داشته باشند . تا خدای ناکرده  موجبات نزاع و درگیری میان آنها بوجود نیاید و سبب بروز حادثه ای نگردد .

مسجد حجت الاسلام-هفته ناجا-خبرگزاری بیان گلپایگان (1)

 

سرهنگ یوسلیانی در پایان این مراسم از تلاش ها و اقدامات حجت الاسلام و المسلمین امامی ، امام جماعت مسجد مرحوم حجت الاسلام، بخاطر زحمات و فعالیتهای خوب ایشان در  مسائل فرهنگی و امنیتی شهرستان، تقدیر و تشکر نمودند.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات