امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۷/۱۵
کد خبر : 8777
چاپ خبر :
رییس شورای اسلامی شهر گلپایگان

کاهش جرایم در شهرستان نشانگر عملکرد موفق نیروی انتظامی و تعامل خوب این نیرو با مردم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ،رییس شورای شهر ،شهردار،اعضای شورای اسلامی شهر گلپایگان و جمعی از مدیران شهرداری به مناسبت فرا رسیدن هفته  نیروی انتظامی با حضور در ستاد فرماندهی این شهرستان با فرماندهی و کارکنان نیروهای انتظامی دیدار و از زحمات آنان قدردانی کردند.

فیروزی رئیس شورای شهرستان در این دیدار  گفت: شهرداری ونیروی انتظامی ازنظر کاری بسیار مرتبط می باشندوچنانچه شهرداری در راستای اصول شهرسازی وسایر خدمات و پیشگیری از تخلفات و جرائم ، تعامل لازم را با نیروی انتظامی ایجاد نماید می تواند کارساز باشد.

وی ضمن ابراز خردسندی از کاهش جرایم در شهرستان گلپایگان،عنوان نمود:  آماری که در خصوص پیشگیری ازسرقت در شهرستان ارائه گردیده،  جای بسی خرسندی است ، و این آمار نشانگرعملکرد موفق نیروی انتظامی و نتیجه تعامل نیروی انتظامی با مردم می باشد .

وی بیان داشت:  همواره باید نقش تاثیر گذاری مردم را مدنظر داشت واعتماد مردم را که شرط اساسی موفقیت درعملکرد همه دستگاهها ، بخصوص در بخش پیشگیری از سرقت می باشد را در درجه اهمیت قرار داد.

فیروزی عنوان کرد:اگر مردم اعتماد داشته باشند که  اخبار و اطلاعات آنها در پلیس 110 محفوظ می ماند با دلسوزی بیشتری با پلیس همکاری خواهند نمود.

وی تاکید کرد :  نیروهای حفاظت اطلاعات و عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی دوبال قدرتمند این نیرو هستند،چرا که عقیدتی برای بالابردن افزایش بینش اعتقادی  و سازمان حفاظت اطلاعات برای نظارت بر سیستم انتظامی نقش موثری ایفا می کنند..و نیروی انتظامی به خاطر داشتن حساسیت بالا و نوع عملکرد ، بهترین دستگاه نظارتی را دارا می باشد.

وی تصریح کرد:انتظاری که مردم از نیروی انتظامی دارند، وجود امنیت پایدار در شهرستان می باشدکه خوشبختانه  جرائم وتخلفات در گلپایگان نسبت به شهرستانهای دیگر بسیار کمتر است واین مقدار ناچیز نیز باید با مدیریت وهمکاری پرسنل نیروی انتظامی وتعامل با مردم به حداقل برسد.

محمود بخشی شهردارگلپایگان نیز در این جلسه ضمن تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: قطعاً نوع عملکرد نیروی انتظامی در پیشبرد تمامی اهداف در شهر موثر خواهد بود و ان شا الله باهمکاری نیروی انتظامی تمامی ضعفها وکاستیهای موجود در شهر مرتفع خواهدگردید و امیدواریم شهری داشته باشیم که همه مردم در آن احساس امنیت داشته باشند و امنیت روانی وامنیت اجتماعی مطلوب در شهر حاصل گردد.

فرمانده انتظامی گلپایگان در ادامه  ضمن تشکر از  شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر گلپایگان اظهار کرد: اعتماد مردم سرمایه و پشتوانه نیروی انتظامی است و طبق نظر سنجی های انجام شده در سطح شهرستان توسط گروه مستند سازی ۹۵ درصد مردم رضایت مندی خود را از عملکرد پلیس شهرستان گلپایگان اعلام کردند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم شهردار گلپایگان هدایایی را به رسم تقدیر از زحمات پرسنل خدمتگذار نیروی انتظامی به فرماندهی و تعدادی از پرسنل این نیرو اهدا نمودند.

 

IMG_4021

IMG_4022

IMG_4004

IMG_4017

IMG_4015

IMG_4018 IMG_4020

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات