امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۷/۱۵
کد خبر : 8783
چاپ خبر :
فرمانده انتظامی گلپایگان خبر داد

شهرستان گلپایگان در بین 10 شهراستان اصفهان در بحث پیشگیری ازسرقت رتبه اول را به خود اختصاص داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ،سرهنگ محمد علی یوسیلیانی فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان  در نشست خبری که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد،اظهار کرد:  :هفته نیروی انتظامی با شعار ” پلیس تلاش جهادی کارآمدی واقتدار ” کهکه بر گرفته از نامگذاری رهبر معظم انقلاب در خصوص سال جاری می باشد آغاز گردید وامید است با اقدامات جهادی و برنامه ریزی کارآمد و با اقتدار ، امنیت و آرامش را ، برای تمامی مردم وشهروندان به ارمغان داشته باشد.

وی ضمن توصیه به پرسنل نیروی انتظامی در جهت تکریم مردم بیان داشت:اگر زمانی نتوانستیم  کاری را برای مردم انجام دهیم ، باید حداقل سنگ صبور مردم باشیم وطبق فرمایشات مقام معظم رهبری ، قدرت نیروی انتظامی زمانی زیبا ، مقدس و مطلوب است که درخدمت مردم بکار رود وما باید این فرموده مقام عظمای ولایت را  سرلوحه کار خویش قرار دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان درخصوص فعالیت پلییس 110 در شش ماه اول سال جاری در شهرستان گفت: پلیس 110در شش ماه نخست سال ، بیش از 12هزارتماس مردم را پاسخگو بوده است که بالغ بر9 هزار تماس ، منجر به ماموریتهای عملیاتی بوده است و حدود2200مورد تماس نیز با راهنمایی ومشاوره از سوی پلیس مرتفع گردیده است.

وی بیان داشت: از جمله برنامه ها در شش ماه دوم سال جاری تفکیک ماموریتهای  پلیس 110به ماموریتهای فوریتی وماموریتهای غیر فوریتی  می باشد.ومامورین نیروی انتظامی موظفند در ماموریتهای فوریتی بنا به فاصله مکانی  ظرف 2الی5دقیقه در محل حضور پیدانمایند.

یوسیلیانی افزود:به جهت ایجاد امنیت وجلوگیری از جرائم وبخصوص سرقت در شهرستان ، تعاملاتی با ادارات وسازمانها  انجام گرفته است وقرارگاه مبارزه باسرقت باجدیت ، جهت حفظ اموال مردم وپیشگیری از سرقت فعالیت می نماید.

وی تقویت پلیس آگاهی، جهت افزایش کشف وبرگرداندن اموال مالبختگان توسط نیروی انتظامی را از دیگر برنامه های نیروی انتظامی در شش ماه دوم سال برشمرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تصریح کرد: یکی از مطالبات مردم در سالجاری در خصوص  مبارزه با مواد مخدربوده است و در شش ماه اول سال جاری 12 طرح در موردپاکسازی نقاط آلوده وجرم خیز انجام شده است که افزایش چشم گیر کشف مواد مخدر را با خود به همراه داشته است وتوانسته است رضایتمندی مردم را در این زمینه جلب نماید.

وی ادامه داد :23نقطه از شهرستان محل خرید وفروش مواد مخدر وتبدیل به پاتق های معتادین گردیده بود که خوشبختانه شناسایی وپاکسازی گردیدودر سه نوبت کشفیات مواد مخدر صورت گرفت که کل کشفیات در شش ماه اول سال جاری حدود5 کیلوگرم تریاک و56کیلوگرم گراس و جمع آوری 147 مورد تجهیزات قلیان از مکانهای عمومی وتفرجگاهها می باشد

یوسیلیانی در خصوص جرائم فضای مجازی وسایبری گفت: با توجه به اقدامات بسیار موثر پلیس فتا در کشوردر خصوص جرائم فضای مجازی،در شهرستان گلپایگان نیز این نیرو در حال شکل گیری می باشدو رابط پلیس فتا نیز تعیین شده است

وی افزود : دستگیری عوامل ارتباط با شبکه های ماهواره ای با خارج از کشور ، شناسایی و دستگیری عاملین نمادهای شیطان پرستی و شناسایی و دستگیری اعضای باند فساد اقتصادی و دستگیری افرادی که اقدام به توزیع و انتشار عکس‌های مستهجن در فضای مجازی میکردند و همچنین افرادی که به  تولید موسیقی های غیر مجاز اقدام  می‌کردند را از جمله اقدامات و عملکرد پلیس آگاهی و امنیت عمومی گلپایگان برشمرد.

 

IMG_4026

فرمانده انتظامی گلپایگان اظهار کرد: در طول شش ماه اول سال جاری بیش از800فقره گذرنامه و12فقره مجوز خروج ازکشور برای همشهریان صادرگردیده است.

وی با بیان اینکه عاملین خرید و فروش  سکه های تقلبی در گلپایگان دستگیر شدند،تصریح کرد: در این رابطه دو نفر غیربومی توسط عوامل پلیس انتظامی گلپایگان  شناسایی و در حین معامله دستگیرشدند که از این متهمان ۴۰ سکه تقلبی ، دو عدد سکه اصل  و دو دستگاه خودرو کشف و  متهمان  به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی ادامه داد : 80درصد ازسرقتها، در شهرستان گلپایگان کشف گردیده است و در بسیاری از موارد اموال به مالبختگان برگردانده شده و مواردی نیز پرونده های آنها در دستگاههای قضایی می باشد وهمچنین در بحث اجرای احکام قضایی شهرستان گلپایگان در بین 119 کلانتری رتبه 3 را به خود اختصاص داده است.

فرمانده نیروی انتظامی گلپایگان ، همچنین از کاهش 41درصدی تصادفات در چهارماه اخیر خبرداد  وآن را شاخصه خوبی معرفی نمود هرچند بیان کرد یک نفر کشته نیز برای ما زیاد می باشد.

یوسلیانی گفت :شهرستان گلپایگان در بین 10 شهراستان اصفهان در بحث پیشگیری ازسرقت رتبه اول را به خود اختصاص داد ،که شامل 41درصدکاهش سرقت منازل وکاهش 61درصدی سرقت موتور سیکلت طی چهارماه اخیر وکاهش 72درصد سرقت احشام طی شش ماه اول سال جاری وکاهش 25درصدی سرقت منازل می باشد.

یوسیلیانی درخاتمه گفت: شماره197آماده دریافت نظرات ،انتقادات،وپیشنهادها ونحوه عملکرد کارکنان نیروی انتظامی می باشد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات