امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۷/۰۷
کد خبر : 8262
چاپ خبر :
مدیر آسایشگاه امام سجاد(ع) گلپایگان

آسایشگاه امام سجاد(ع) گلپایگان ؛یکی از آسایشگاهها ی برتردر استان اصفهان +تصویر

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ،  محمدرضا رئوفی ، موسس و مدیر عامل آسایشگاه وسرای سالمندان شهرستان گلپایگان در گفتگو با خبر نگار بیان اظهار نمود : ساختمان آسایشگاه خیریه امام سجاد (ع)، در سال 1386مورد بهره برداری قرارگرفت ودر اولین مرحله ، استان اصفهان 10بیمار رابه این مرکز اعزام نمود و پس از بازدید از عملکرد و نتیجه، اجازه پذیرش بیمار در این مرکز از طرف اداره کل بهزیستی استان اصفهان صادر گردید.

وی بیان داشت: ساختمان آسایشگاه را شخصاً وبا هزینه شخصی احداث نمودم واین کار را در راستای خدمت رسانی و انجام کار خیر در شهرستان صورت دادم واز خداوند متعال به جهت نظر لطفی که به بنده به جهت انجام دین خود داشتم سپاسگذار می باشم .

مدیریت آسایشگاه امام سجاد ادامه داد  : در حال حاضر 70 بیمار وسالمند در مرکز نگهداری می شوندکه حدود 50 نفر از آنها از اصفهان به این مرکز اعزام شده اند و بقیه بیماران از شهرستانهای اطراف و گلپایگان می باشند.

وی عنوان کرد: از طرف اصفهان ماهیانه مبلغی بین 150 الی 200هزار تومان برای هر بیمار به مرکز امام سجاد تعلق میگیرد ومابقی هزینه ها وکمبودهای مالی را خود مرکز به عهده دارد.

رئوفی افزود: آسایشگاه امام سجاد(ع)  گلپایگان به عنوان یکی از آسایشگاهها ی برتردر استان اصفهان شناخته شده است وطبق بازرسی ها ی انجام شده این مرکز از تمامی استاندارها واصول مربوط برخوردار می باشد وسالمندان در این مکان از همه نظر مورد توجه و رسیدگی قراردارند.

محمدرضارئوفی موفقیت خود را در انجام این کار خداپسندانه ،توکل به خداوند متعال و متوسل شدن به ائمه معصوم دانست و گفت :بنده 55 سال از بهترین دوران  زندگی خود را ، جهت خدمت به مردم شهرستان گلپایگان صرف نمودم، واز خداوند متعال توفیق خدمت در این زمینه را دارم.

شایان ذکر است ایشان ، توفیق  ارائه خدمات دیگری را  نیز در شهرستان داشته اند که از جمله آن می توان کمک به مساجد آمسیح ، فاطمیه ، ولی عصر، امام حسین،  امام حسن ومسجد بازار وساخت ونوسازی بنای درمانگاه  رئوف وساخت ده ها ساختمان مسکونی برای افراد بی بضاعت برشمرد . وی همچنین در سال گذشته به عنوان خیر نمونه استان شناخته شده است.

 

IMG_2268

IMG_2269

IMG_2272

IMG_2271

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات