امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۷/۰۶
کد خبر : 8246
چاپ خبر :
سلیمی رئیس سازمان ورزش و جوانان شهرستان گلپایگان

آب استخر شاهد تخلیه و تعویض شد/تلاش اداره ورزش و جوانان برای احیای زمین چمن فوتبال استادیوم تختی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان؛ سلیمی رئیس سازمان ورزش و جوانان شهرستان گلپایگان در گفتگو با خبرنگار بیان در خصوص وضعیت بهداشت محیط و آب استخر شاهد شهرستان گفت: هر هفته 2 الی سه بار آب استخر از طرف بهداشت محیط مورد آزمایش قرار میگیرد و خوشبختانه تا کنون موردی از نظر آلودگی گزارش نگردیده است و هر هفته حدود 30 الی40 سانتی متر از ارتفاع آب استخر برداشته و مجدداً آبگیری می شود.

سلیمی بیان داشت: آب استخر بصورت دائم در حال جریان و تصفیه می باشد و سازمان ورزش و جوانان به دلیل حساسیتی که در قبال سلامتی مردم دارد به صورت مداوم در زمینه بهداشت استخر نظارت می کند.

وی بیان داشت استخر شاهد شهرستان گلپایگان یکی از اوّلین و بهترین استخرهای استان اصفهان بوده و پتانسیل برگزاری مسابقات شهرستانی و استانی را دارا می باشد.

رئیس سازمان ورزش و جوانان در ادامه افزود :آب استخر هر شش ماه یکبار تخلیه و تعویض میگردد. استخر از تاریخ 5 مهرماه لغایت 7 مهر ماه برای تعویض آب و انجام مسائل بهداشتی تعطیل می باشد.

وی تصریح کرد: مردم شهرستان گلپایگان مطمئن باشند که سازمان ورزش و جوانان به لحاظ اهداف خود که حفظ سلامت مردم می باشد، در تمامی زمینه های ورزشی و به خصوص استخر دقت نظر لازم را دارد.

سلیمی در خاتمه در مورد بازسازی زمین چمن استادیوم تختی گلپایگان گفت: بعد از حدود چهل سال زمین چمن فوتبال به دلیل فرسودگی و از دست دادن کیفیت لازم برای انجام ورزش مورد خاک برداری قرار گرفته است و با تایید آزمایشگاه خاک ریزی مجدد و چمنکاری صورت خواهد پذیرفت.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات