امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۷/۰۵
کد خبر : 8233
چاپ خبر :
باز هم بی احتیاطی حادثه آفرید

یک کشته و دو مصدوم نتیجه بی احتیاطی در رانندگی

درتعطیلات آخر هفته باز هم بی احتیاطی وعدم انجام نکات ایمنی خانواده ای را داغدار وخانواده ای را برای همیشه گرفتار وخانواده ای را درگیر مخارج سنگین درمان نمود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، جمعه شب  گذشته در اثر برخورد  یک دستگاه کامیونت هیوندایی با  یک مو تور سیکلت در محور گلپایگان – فقستان ، یک جوان حدود بیست ساله به همراه برادرزاده خود ، دچار سانحه گردید که متاسفانه در این حادثه فرد بیست ساله در صحنه تصادف جان خودرا از دست دادونوجوانی که می باید اکنون قلم تحصیل را به دست گیرد از نعمت داشتن دست محروم گردید.

خانم عبیری سرپرست پرستاری بیمارستان گلپایگان در مصاحبه اختصاصی با خبر نگار بیان اظهار کرد: ساعت 4 وسی دقیقه دیروز پایگاه هلال احمر روستایی سعیدآباد ، مصدومین را به بیمارستان امام حسین انتقال دادند ومصدومین بلافاصله به اورژانس منتقل شدندکه متاسفانه یک نفراز آنها در صحنه تصادف جان خود را از دست داده بود ودیگری پسر بچه ای بودکه نیروهای هلال احمر وی را به همراه دست ایشان که از ناحیه ساق دست قطع گردیده بود  به اورژانس انتقال دادند.

وی بیان داشت: دکتر علی بازقلعه  پزشک معالج ایشان ، پس از معاینه با بیمارستان الزهرا تماس گرفت ووضعیت بیمارراتوصیف کردوپزشکان متخصص بیمارستان الزهرا بیان کردند با توجه به فاصله مکانی وزمان انتقال وبا توجه به وضعیت عروق ورگ عصب دست،  نمی توان دست این نوجوان را پیوند داد.

خانم عبیری افزود: اکنون این نوجوان در بخش مردان بستری است واقدامات درمانی در مورد ایشان در حال انجام می باشد.

وی همچنین از تصادف جوان دیگری خبر داد که در روستای عباس آباد دچار سانحه گردیده بود واز ناحیه فک وصورت دچار آسیب شده بود.

لازم به ذکر است در دو مورد تصادفات بالا هیچکدام از راکبین از کلاه ایمنی استفاده نکرده بودند که چه بسا استفاده از کلاه ایمنی می توانست نجات دهنده جان آن جوان باشد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات