امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۷/۰۱
کد خبر : 7936
چاپ خبر :
همزمان با سراسر کشور

زنگ مقاومت و آغاز سال تحصیلی در گلپایگان نواخته شد

به گزارش خبری تحلیلی بیان شهرستان گلپایگان؛امام جمعه گلپایگان در این آیین ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی،اظهار داشت: آغاز سال تحصیلی متقارن  با گرامیداشت  دفاع مقدس است،لذا  بهار تعلیم و تربیت را با توکل بر خدا  و  روحیه نشاط و امید آغاز کرده و همواره یاد شهیدان را گرامی بدارید،چرا که به برکت خون شهیدان است که  امروز شما دانش آموزان  در آرامش کامل به درس خواندن مشغول هستید.

 حجت الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه  هفته دفاع مقدس  نماد عزت، شرف و افتخار ملت ایران است،تصریح کرد: رشادت و جانفشانی رزمندگان در ۸سال دفاع مقدس نباید برکسی نادیده گرفته شود لذا بر ما واجب است که  سا لروز دفاع مقدس را  گرامی بداریم.

مدیر آموزش و پرورش گلپایگان در ادامه گفت: دانش آموزان با درس خواندن حرکت سازنده ای را  انجام داد می دهند و ارتباط معنوی  و توکل و استعانت برخدا  رمز موفقیت در این راه است.

مهدی اشراقی تصریح کرد:  بیش از ۱۴ هزار دانش‌آموز گلپایگانی در سه دوره تحصیلی و مراکز پیش دبستانی در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ در ۱۳۶  واحد آموزشی به تحصیل مشغول می‌شوند.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۱۳۰۰آموزگار ، معاون  و مدیر در آموزش و پرورش گلپایگان به کار اشتغال دارند،لذا در سال تحصیلی جدید ۳۰ کلاس درس خالی از آموزگار است که با استفاده از نیروی های بازنشسته،واجدالشرایط آموزش و پرورش و سرباز معلم کسری نیرو  را جبران کنیم.

مدیر آموزش و پرورش گلپایگان خاطرنشان کرد: جشن شکوفه ها نیز با حضور ۱۷۰۰ دانش آموز پایه اول ابتدایی در ۳۱شهریور برگزار شد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات