امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۶/۲۹
کد خبر : 7732
چاپ خبر :
علی فیروزی رییس شورای شهر گلپایگان

تحقق خواسته های های مردم ، تمامی سعی و تلاش بنده و دیگر اعضای شوراست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، شورای شهر گلپایگان دومین سال کاری خودرا به ریاست علی فیروزی ، آغاز نمود که در این دوره آقایان مسعود اسکندری بعنوان نایب رییس ، مجید نوری بعنوان خزانه دار و جعفر خادمی پور به عنوان منشی جلسات انتخاب شدند .

علی فیروزی رییس جدید شورای شهر گلپایگان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار بیان، در این باره  اظهار نمود : دیگر اعضای کمیسیونها که شامل کمسیون فرهنگی وکمسیون ماده 100وکمسیون ماده 77 می باشند نیز در تاریخ 30 شهریورماه با آرا اعضا انتخاب خواهند شد.

وی در مورد برنامه های آینده شورا  گفت: یکی از اولویتهای برنامه های یکسال آینده شورا، افتتاح فاز اول بلوار امام رضا وپل سوم شهردر ایام ده  فجر سال جاری می باشد ، که این امر در صورتی محقق خواهد شد ، که  تعدادی از زمینها وخانه هایی که در این مسیر قرار دارند به تملک شهرداری گلپایگان در آیند.

علی فیروزی همچنین ، ایجاد مدیریت واحد شهری را یکی دیگر از برنامه های پیش روی شورای شهر  دانست و گفت : ان شا الله سعی بر آن است تا با کمک ادارات دولتی و سایر ارگانها  در شهرستان، مدیریت واحدی ایجاد گردد تا از بسیاری از چند باره کاریها وکمتر شدن ناهماهنگیهای موجودجلوگیری شود. که این مدیریت شهری شامل،مخابرات و شرکت گاز وآبفاشهری وفرمانداری ونیروی انتظامی وراهنمایی رانندگی می باشد

فیروزی افزود : پیگیری در رابطه با ساخت کشتارگاه صنعتی در دستور کار شورای جدید قرار گرفته است وزمین مناسب به سرمایه گذار واگذار گردیده است ودر صورت تخصیص اعتبارات از سوی بانکها اقدامات ساخت آن تسریع خواهد یافت.

علی فیروزی درادامه بیان داشت: ازدیگر برنامه های شورا ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری می باشدتاشهرداری ، جهت کسب درآمد اقدام به فروش تراکم ننمایدو مشکلاتی همچون  نارضایتی مردم را در پی نداشته باشد.

وی خاطر نشان کرد : جهت سرمایه گذاری در شهرستان فرصت مناسبی ایجاد گردیده است وسرمایه گزاران  داخل و خارج شهرستان ، باید این فرصت ایجاد شده را مغتنم بشمارند ودر زمینه های مختلف سرمایه گزاری وارد میدان عمل شوند و شهرداری  وشورای شهرنیز از آنها حمایت خواهد نمود.

فیروزی گفت: جهت کاهش  بار ترافیکی از سمت شهرستانهای خوانسار و خمین و گوگد ، به سمت گلپایگان کارگروهی تشکیل گردیده  ودراین خصوص از همشهریان عزیز خواهشمندیم  تا در راستای پشرفت وتعالی شهرستان ورسیدن به آینده های مطلوب ، با شهرداری ودیگر ارگانها همکاری نمایند.

وی تصریح کرد : در خصوص ساخت ترمینال، جانمایی انجام شده مطلوب رانندگان ومردم نبود.  زیرا بیشترین تردد در مرکزیت شهر ومسیر گوگود وگلشهر می باشدو جانمایی باید براساس کارشناسی وموقعیت شهر انجام گیردوچندین جلسه در خصوص جانمایی ترمینال صورت گرفته است.

علی فیروزی در ضمن از عملکرد برخی بانکها ابراز نارضایتی نمود وگفت:  بانکها بجای خدمات دهی ، تبدیل به بنگاه های اقتصادی گردیده اند و تنها سودآوری بانکی را در اولویت کار خود قرار داده اند .

رئیس شواری شهر در ادامه عنوان کرد: جهت رفاه شهروندان  و بخصوص پس از تقاضای تعدادی از کسبه خیابان شهید مطهری ، مبنی بر در نظر گرفتن جای مناسب برای ادامه کسب و کار آنان ، بخاطر اینکه  با وجود بار ترافیکی سنگین در این خیابان ، ادامه کسب و کار برای بسیاری از صنوف بخصوص تعمیرکاران بسیار مشکل  گردیده است ،  در جلسات برگزار شده بین اداره  صنعت ومعدن وتجارت وشهرداری گلپایگان ، مقرر گردید تامکان مناسبی برای این قشر از مردم وکسبه لحاظ گردد وامید است با همکاری مردم این خیابان بتوانیم ، به خواسته های این عزیزان جامه عمل بپوشانیم  .

فیروزی همچنین دعوت از مسئولان اداره ها و ارگانهای  مرتبط با ارائه خدمات شهری را یکی دیگر از برنامه های شورا عنوان کرد و گفت : در این رابطه در جلسه گذشته از رئیس اداره برق شهرستان در خصوص شاخه بری هادر سطح معابر دعوت به عمل آمد و مقرر گردید  تا در موارد اضطراری  جهت جلوگیری از  پارگی سیمهای برق  توسط شاخ و برگ درختان،  اداره برق ، تحت نظارت شهرداری اقدام به بریدن شاخ و برگهای مزاحم نماید.

رئیس شورای شهر گلپایگان همچنین در آستانه بازگشایی مدارس ، بیان نمود : باتوجه به بازگشایی مدارس اقداماتی مانند خط کشیهای معابروخیابانهاصورت گرفته است که قابل تقدیر وتشکر است.

وی ادامه داد: در رابطه با سرویس مدارس اقدامات خوبی توسط رئیس سازمان حمل ونقل عمومی صورت گرفته است که از جمله ان میتوان به ساماندهی شرکتها ورسیدگی به عملکرد آنها ونظارت به مبحث قیمتها اشاره نمود

.وی همچنین گفت به دلیل فاصله در برخی از نقاط مانند شهرک الوند وچهارصد دستگاه وعمران رانندگان سرویسها از این مسیرها اسقبال نکرده اندواگر وضع به همین منوال باشد در رابطه با نرخ افزایش سرویسهادر داخل شهر تجدید نظر خواهدشدو نرخ افزایش سرویس مدارس در مرکز شهر کاهش خواهد یافت.

فیروزی عنوان داشت: امید است با کمک مسئولین ومردم ونمایندگان مردم در شورادر سال آینده خروجی  های مناسبی در زمینه اشتغال زایی ورشد وتوسعه و مسائل فرهنگی صورت پذیردو در این راستا تعامل های بین مردم ومسئولین ومهندسین شهرداری صورت گرفته است وزمانی که وحدت وهماهنگی باشد قطعاکارها سریعتروبهتر صورت خواهد گرفت.

فیروزی یاد آور شد : مردم می توانند از طریق سامانه 137 نقطه نظرات وپیشنهادات وانتقادات ومشکلات وابراز تشکر وقدردانی خودرا به سمع مسئولین شهربرسانندومطمئن باشند که ماتمامی صحبتهارا  به گوش جان خواهیم شنید.

فیروزی  در خاتمه گفت: در ابتدای انتخابات 22 شعاررا بیان کردم وامیدوارم تا پایان دوره چهارساله شورا بتوانیم این شعارها را عملی نماییم

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات