امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۶/۲۶
کد خبر : 7692
چاپ خبر :
کریمیان رییس جمعیت هلال احمر شهرستان گلپایگان

برگزاری کارگاه آموزشی مهارت نه گفتن و افزایش اعتماد به نفس در گلپایگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، کارگاه آموزشی با عنوان یادگیری مهارت نه گفتن و افزایش اعتماد به نفس در گلپایگان برگزار شد .

در این کارگاه آموزشی که با حضور 25 نفر از داوطلبان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان در محل سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر شهرستان برگزار گردید .  موضوعاتی چون تعریف ارتباط، موانع ارتباطی ، شیوه های برقراری ارتباط، خودآگاهی و اعتماد به نفس و …. توسط آقای طبرزدی کارشناس بهزیستی شهرستان پرداخته شد.

04581

کریمیان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گلپایگان گفت : ضرورت برگزاری این دوره آموزشی رسیدن به اعتماد به نفس ، تقویت قدرت بیان ، رسیدن به آرامش درونی ، تاثیر گذاری مثبت  بر افراد و قدرت نه گفتن در زندگی فردی و اجتماعی است .

طبرزدی مدرس دوره گفت : ارتباط مجموعه ای از مهارت ها است که مهمترین آن درک نقطه نظرهای طرف مقابل و تفهیم نقطه نظرهای خویش است. درک درست از نقطه نظرات دیگران به مهارت درست گوش کردن نیاز دارد که بخشی از سوء تفاهم ها در محیط کار و خانه، ناشی از خوب گوش نکردن است .

شایان ذکر است ،با توجه به استقبال خوب شرکت کنندگان در دوره ، هفته آینده ادامه کارگاه آموزشی مهارت نه گفتن و افزایش اعتماد به نفس  برگزار خواهد شد .

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات