امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۶/۲۴
کد خبر : 7562
چاپ خبر :
رسول زرگرپور استاندار اصفهان

رفع مشکلات اقتصادی و عدم ارتباط با کشورهای جزو خطوط قرمز نظام خواسته مردم از دولت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان دکتر زرگرپور استانداراستان اصفهان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: هرآنچه ما داریم از برکت خون شهدا و صبر وشکیبایی خانواده شهدا واستقامت ایثارگران است و برهمه ما واجب می باشد که حق این بزرگواران را محترم بشماریم و به آنها ادای دین کنیم.

وی بیان داشت:جلسه امروز جلسه تودیع و معارفه نیست بلکه جلسه تکریم ومعارفه می باشد زیرا جناب حسین میرزایی به سبب تلاشها و خدماتی که انجام دادند وخلق وخوی مردمی اسلامی که داشتند باید مورد تکریم قرار گیرند.و از این نیروی با ارزش در سنگر دیگر در استان و یا شهرستان دیگری از استان استفاده خواهد شد.

استاندار اصفهان حسین فراست را نیز یک نیروی با سابقه بر شمرد و به تلاشهای ایشان  در طول جنگ تحمیلی که در کرمانشاه ، عناوین فرماندار ،بخشدار و معاونت فرمانداری را برعهده داشتند اشاره نمود و گفت: علاوه بر سابقه ایشان در سمت فرمانداری ، داشتن اصالت گلپایگانی و بومی بودن ایشان یکی دیگر از دلایل انتخاب ایشان به سمت فرماندار گلپایگان بود . زیرا مدیران بومی ،  با فداکاری و شناخت بیشتر می‌تواند در راستای آبادانی شهرستان تلاش کند.

زرگرپور در ادامه افزود: در خردادماه سال گذشته اتفاق بزرگی در کشورمحقق گردید. ابتدای سال که رهبر معظم، سال را با نام حماسه سیاسی وحماسه اقتصادی نامگذاری نمودند برخی تصور نمودند با توجه به مشکلات موجود ،چگونه ممکن است حماسه سیاسی در کشورمحقق شود و پس از آن حماسه اقتصادی انجام گیرد.اما رهبر معظم انقلاب با ژرف نگری و دید عمیق که در رابطه با مسائل داشتند، مانند سابق این اتفاقات را پیش بینی نمودند وعنوان حماسه سیاسی را بکار بردند و مردم ایران نیز بسیار مناسب به ندای رهبر لبیک گفتند و در یک حماسه سیاسی دولت شکل گرفت.

وی عنوان کرد : اعضای نامزد شده برای ریاست جمهوری همه از رجال سیاسی بودند و همه مورد تایید رهبر و نظام بودند و همه برنامه هایی جهت پیشبرد نظام اسلامی داشتند اما هر کدام با یک رویکرد و با یک شعار و برنامه وارد کارگزار انتخابات شدند .اما مردم مطالبات جدیدی را ارائه کردند و این مطالبات با شعارهای دکتر روحانی قرابت و نزدیکی داشت و ایشان برنده انتخابات شدند و دولت یازدهم را با عنوان دولت تدبیر و امید تشکیل دادند و شروع بکارنمودند.

 استاندار اصفهان در ادامه با تأکید براینکه خدمت در نظام جمهوری اسلامی،  پیرو خط  ولایت ، حفظ وحدت و پاسداری از  سرزمین انقلاب اسلامی و ادامه دادن راه شهیدان افتخاری برای ماست ،خاطر نشان کرد: همانطور که رهبری فرموده حمایت از دولت وظیفه همه است و امید است همه امروز به این مهم عمل نماییم.

وی افزود: امروز روزی است که همه باید برای رونق اقتصادی و خروج از رکود دست به دست هم بدهیم ، اختلاف ها را کنار بگذاریم و همه تحت لوای ولی امر مسلمین بدور از حاشیه سیاسی برای اعتلای نظام تلاش مضاعف کنیم.

زرگرپور مردم سالاری دینی را یکی از خواسته ها و مطالبات مردم برشمرد و گفت :کلمه مردم سالاری دینی که دارای مفهومی بسیار بالا و عمیق می باشد برای اولین بار توسط مقام معظم رهبری مطرح گردید و مردم نیز خواستار مردم سالاری دینی گردیدند.

وی عنوان کرد : مردم  سالاری دینی، برنامه ریزی منسجم در سطوح خرد و کلان ، رفع مشکلات اقتصادی  و ارتباط با دیگر کشورها به غیر از کشورهایی که جزو خطوط قرمز نظام به شمار می آیند جزو مطالبات مردم از دولت می باشد.

وی یکی از شاخصه ها و نقاط برجسته دولت یازدهم را اجرای طرح نظام سلامت بیان کرد که تا قبل از اجرای طرح تحول نظام سلامت هر کس برای درمان به بیمارستانها مراجعه می نمود حدود80درصد از مخارج درمان را پرداخت می نمود و اکنون با اجرای نظام تحول سلامت، مردم شهر10درصد و روستاییان فقط 5 درصد از مخارج درمان را پرداخت می کنند.

زرگرپور گفت:در استان اصفهان تاکنون مبلغ 16 میلیارد تومان یارانه در بخش سلامت پرداخت گردیده است و مبلغ 65 میلیارد تومان نیز تا پایان سال ، جهت هزینه در بخش سلامت در حساب استانداری می باشد .

استاندار استان اصفهان در خاتمه خاطر نشان کرد: دولت یازدهم رویکردها و سیاستهای خاص خود را  دارد و شعارهای جدیدی را نیز مطرح کرده است.کارگزاران دولت ،اعم از وزیرتا کوچکترین کارگزار در دورترین نقطه کشور موظف ا ست که مبشر و مبلغ و محقق کننده سیاستها و برنامه ها و رو یکردهای دولت باشد.و اصلا مهم نیست که شخص اصول گرا باشد یا اصلاح طلب باشد. همه جزء  نیروهای نظام می باشند.اما اگر ما بعنوان کارگزار که در زیر بیرق دولت کار می کنیم به نحوی سیاستها ، شعارها و رویکردهای دولت را قبول نداریم نباید در مجموعه دولت قرار بگیریم زیرا کارگزاران دولت باید کسانی باشند که رویکردها و برنامه ها ی دولت را نه تنها قبول داشته باشند بلکه مبشر اهداف دولت نیز باشند.

 لازم به ذکراست:آیین تودیع و معارفه فرماندار گلپایگان با حضور مسئولین استان و شهرستان برگزار شد،که حسین فراست به عنوان فرماندار جدید شهرستان گلپایگان معرفی و از خدمات محسن حسین میرزایی فرماندار سابق تقدیر شد.

 همچنین در این آیین محسن حسین میرزایی تمامی هدایای دریافتی خود از مسئولین ادارات را به کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) گلپایگان اهدا کرد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات