امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۶/۲۲
کد خبر : 7458
چاپ خبر :
معاون فرماندار گلپایگان

سبک و سیره زندگی شهدا و جانبازان را باید در جامعه به عنوان یک الگوی برتر ترویج داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، محمد سعید طاهری معاون فرماندار شهرستان گلپایگان دردومین جلسه کارگروه  ایثارگران که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید ضمن تشکر از تمامی مسئولینی که در راستای تکریم وبزرگداشت مقام شهدا وترویج فرهنگ ایثار وشهادت تلاش نمودندو پس از سالها توانستند با نصب تمثال مبارک شهدا در خیابانهای شهر ،کار باارزشی در شهرستان انجام داده و رنگ وبوی تازه ای  به شهر ببخشند اظهار نمود : آنچه باید مد نظر قرار گیرد این است که نصب تمثال مبارک شهدا تنها مختص به مرکز شهرستان نباشدوشهرداریهای شهرهای گوگد وگلشهرو ودهیاری ها ی آنان نیز  با همیاری اداره بنیاد شهید وامورایثارگران، تمثال شهدای منتصب به شهر ویا روستاهای خود  را تهیه و در مکان مناسب نصب نمایند.

وی با توجه به فرا رسیدن هفته دفاع مقدسبیان کرد : هفته گرامیداشت دفاع مقدس مختص به اداره وقشر خاصی نیست وهمه آحاد مردم در هر پست ومسئولیت حقیقی ویا حقوقی باید در بر پایی مراسم  هفته دفاع مقدس و برنامه های مشارکتی شهرستان در این رابطه، با جدیت ایفای نقش نمایند.

طاهری گفت : هفته دفاع مقدس در سال جاری مقارن با برگزاری کنگره سرداران و372 شهید شهرستان می باشد و امیدواریم  باتوجه به فعالیت تمامی مسئولین وکمیته های برگزار کننده این مراسم وحضور خانوادهای شهدا وایثارگر وشرکت عامه مردم در این مراسم، شاهد مراسمی بیادماندنی  در شهرستان باشیم. و  باید کاری کنیم که سیره شهدا در سبد خانوارها قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: از آنجا که یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب ودلسوزان نظام جمهوری اسلامی ایران در خصوص سبک زندگی می باشد ، باید تلاش نمود سبک وسیره شهدا و جانبازان وایثارگران را در جامعه به عنوان یک الگوی برتر ترویج دهیم وهمه در این زمینه مسئولیت داریم تادرحد وسع و بضاعت اداره وسازمان خود،  بنیاد شهیدوامور ایثارگران  را یاری نماییم.

معاون فرماندار در خاتمه جلسه گفت: جای تقدیروتشکر است که بنیاد شهیدوامور ایثارگران وناحیه مقاومت بسیج شهرستان به صورت مستمر  خانوادهای شهدا وایثارگران را موردسرکشی وبازدید قرار می دهندواین سرکشیها می بایست با پیگیریهای مشکلات ومسائل خانوادهای محترم شهدا وجانبازان همراه باشد.وامید است دینی را که شهدای بزرگوار وایثارگران بر گردن مادارند را تاحد امکان ادا نماییم.

IMG_2162

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات