امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۶/۱۹
کد خبر : 7425
چاپ خبر :
سرپرست اداره صنعت،معدن و تجارت

هدف از برپایی نمایشگاه لوازم التحریر و ملزومات، حفظ فرهنگ و ارزشهای اسلامی بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ،علی یوسفی سرپرست اداره صنعت ومعدن وتجارت شهرستان گلپایگان در رابطه با برگزاری نمایشگاه لوازم التحریر و ملزومات که با مشارکت اداره صنعت معدن و تجارت  و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتاق اصناف شهرستان برگزار گردید اظهار نمود: در راستای مبارزه با اشاعه فرهنگ غربی و مبارزه با نمادهای غربی و باتوجه به رسالتی که بر عهده هر ایرانی در حفظ فرهنگ و ارزشهای اسلامی ،می باشد اقدام به برپایی این نمایشگاه نمودیم.

وی گفت  : طبق مصوبه جلسات مربوط به برپایی این نمایشگاه ، استفاده از لوازم التحریر و ملزوماتی که بر روی آن تصاویر و نمادهای ایرانی اسلامی، تصاویر مفاخر ایران اسلامی ،شخصیتهای کارتونی بومی و شخصیتهای تاریخی و شهدا  نقش بسته در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت: این نمایشگاه با حضور فعالان حوزه فرهنگ و هنر بر پا گردید ودر حال حاضر دو غرفه لوازم التحریرو یک غرفه کیف مدارس در نمایشگاه ، مشغول ارائه محصولات می باشند.

سرپرست اداره صنعت ومعدن وتجارت گفت:این نمایشگاه از لحاظ کیفت محصولات در حد قابل قبول می باشدو در انتخاب محصولات عرضه شده در نمایشگاه علاوه بر دارا بودن مضامین فرهنگی بر کیفیت اجناس نیز دقت فراوان شده است.

وی بیان داشت: امید است شهروندان با توجه به روحیات اسلامی  ،به سمت این محصولات سوق پیدا نمایند وشاهد استمرار چنین نمایشگاههایی در سالهای بعد در سطح شهرستان  باشیم وبتوانیم نمادهای اسلامی وبومی را جایگزین نمادهای غربی کنیم .

یوسفی در پایان یادآوری نمود: این نمایشگاه از تاریخ 18شهریور تا 31 شهریورماه برپامی باشد ودر صورت ضرورت واستقبال بازدیدکنندگان تمدید خواهد شد.

شایان ذکر است ،نمایشگاه لوازم التحریر و ملزومات از ساعت 9 صبح لغایت 12 ظهر واز ساعت 16 تا  20بعد از ظهر برای بازدید عموم  همشهریان باز می باشد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات