امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۶/۱۹
کد خبر : 7420
چاپ خبر :
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان

اولین نمایشگاه لوازم التحریر و ملزومات در گلپایگان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، در آستانه بازگشایی مدارس اولین نمایشگاه لوازم التحریر و نوشت افزار مدارس ، با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره صنایع و معادن و اتاق اصناف گلپایگان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان برگزار گردید .

هادی بیاتی سر پرست اداره ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان در رابطه با برپایی این نمایشگاه اظهار نمود : در بر پایی این نمایشگاه بیشتر ارائه لوازم التحریر ونوشت افزار مد نظر بوده است واین نمایشگاه با محوریت توسعه فرهنگ بومی وبر گرفته از فرهنگ ایرانی ، اسلامی  برگزار گردید.

وی بیان داشت :متاسفانه  طرحهای غیر بومی که برگرفته از کارتونهای خارجی وفرهنگ غربی هستنددر کشور زیاد شده است واین لوازم آثار ضد فرهنگی بر روی کودکان ونوجوانان دارند ، در این راستا برآن شدیم تا اداره ارشاد اسلامی واداره صنایع ومعادن واتاق اصناف به صورت مشترک اقدام به بر پایی نمایشگاه در رابطه با لوازم التحریر وملزومات آنرا دربرنامه های خود داشته باشند.

بیاتی عنوان کرد:در رابطه با بر پایی نمایشگاه از تنی چند از عاملان فروش لوازم التحریروکیف مدارس دعوت به عمل آمد که لوازم را مطابق با شرایط نمایشگاه فراهم نموده ودر نمایشگاه عرضه کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ادامه داد : در این نمایشگاه علاوه بر وجه فرهنگی محصولات ارائه شده، قیمت اجناس نیز مد نظربود ومحصولات نمایشگاه باقیمتی پایین تر از قیمت عرف اجناس در بازار ارائه گردیده است.

وی افزود: طرحهای ارائه شده در نمایشگاه بر گرفته از شخصیتهای ایرانی و کارتونهای بومی و شهدای هسته ای وشخصیتهای تاریخی می باشدواین نمایشگاه از تاریخ 18 شهریور ماه لغایت 31 در سالن ارشاد اسلامی  بر پامی باشد

IMG_2153

IMG_2156

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات