امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۶/۱۷
کد خبر : 7312
چاپ خبر :
رضا گرجی مدیر کاروان 13071 حج تمتع شهرستان گلپایگان

امسال 119 نفر از شهرستان گلپایگان به حج تمتع مشرف می شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، رضا گرجی مدیر کاروان 13071 حج تمتع شهرستان گلپایگان در مصاحبه اختصاصی با خبر نگار بیان اظهار نمود:تعداد اعزامیهای شهرستان گلپایگان  که در سال 93 به زیارت خانه خدا مشرف می شوند 115 نفر می باشدکه ازاین تعداد 57 نفر آقاو 58 نفر خانم هستندوتعداد 4 نفر نیز از عوامل کاروان حج وزیارت آنهارا همراهی می نمایندکه 3نفر از آنها جزو عوامل اجرایی ویک نفر نیز روحانی کاروان می باشد.

وی بیان داشت:افرادی که از شهرستان گلپایگان اعزام می شوندهمگی مدینه دوم  هستند واز تاریخ 31 شهریورماه  اعزام زائرین صورت خواهد گرفت.

مدیر کاروان شهرستان گلپایگان افزود: مدت اقامت زائرین خانه خدا یک ماه می باشد وزائرین همگی از نظر سلامت توسط پزشک کاروان حج مورد معاینه قرار گرفتند وپرونده های پزشکی آنها نیز صادر گردیده است.

وی عنوان کرد : جهت زائرین بخاطر آگاهی از برنامه های مراسم پرفیض حج 12 جلسه کلاس آموزشی برگزار گردیده است که علاوه براین جلسات ، 2  جلسه به صورت ویژه برای بانوان و4  جلسه نیز بصورت اختصاصی برای زائرین نخبه برگزار شده است.

گرجی در ادامه گفت : اعزام زائرین طبق سالهای گذشته از محل گلزار شهدا می باشد و خوشبختانه از نظر ظرفیت مکانی وتجمع با مشکلی روبرو نیستیم و تنها به زائرین توصیه میکنیم قبل از سفر حج روزانه حداقل 15 دقیقه پیاده روی نمایند تا در زمان انجام مراسم با مشکلی مواجه نگردند.

وی در خاتمه عنوان داشت: خوشبختانه مشرفین به حج تمتع امسال جوان می باشندو جوانترین اعزامی ازشهرستان خانمی 25 ساله است ومسن ترین زائر خانه خدا آقای با 92 سال سن می باشد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات