امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۶/۱۴
کد خبر : 7117
چاپ خبر :
شهلا خوبرو مربی نمایشگاه نقاشی کودکان

در راستای حمایت از کودکان ستمدیده غزه اقدام به برپایی نمایشگاه نمودیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان به دنبال استقبال گرم کودکان گلپایگانی  وخانواده های آنها ازنمایشگاه نقاشی کودکان با موضوع غزه ، خبرگزاری بیان گلپایگان گفتگویی را با مربی آثار ارائه شده در این نمایشگاه سر کار خانم شهلا خوبرو انجام داد ، ایشان ضمن تشکر از کودکان و نوجوانان و خانواده های محترم بازدید کننده از این نمایشگاه اظهار کرد:از اوایل خرداد ماه و همزمان با تعطیلی مدارس و آغاز جنگ بر علیه کودکان مظلوم غزه، جهت اعلام حمایت کودکان شهرستان گلپایگان از آنان ، با هدف برپایی نمایشگاه شروع به جمع آوری آثارکودکان نمودیم.

وی گفت : کلیه آثار ارائه شده در این نمایشکاه به سبک گواش و آبرنگ می باشد و رده های سنی 6 تا 12ساله در این نمایشگاه  آثار خود را ارائه نمودند.

وی ادامه داد: در رابطه کار با کودکان فعالیت خود را از سال 1388 آغاز نمودم و این نمایشگاه اولین تجربه شخصی من در زمینه  کودکان می باشد و به عنوان اولین کار نمایشکاهی از آن راضی می باشم.

خوبرو ، برپایی این نمایشگاه را که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان ،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان و موسسه هندسه عرفان برگزار گردید، تنیجه سالها تلاش در زمینه کار کودکان دانست و عنوان کرد: یکی از اهداف ما از برپایی نمایشگاه اعلام حمایت و همدردی با کودکان غزه بود که خوشبختانه تازمان برپایی نمایشگاه مبارزات مردم غزه به پیروزی انجامید.

وی حضور کودکان و خانواده های آنان را در این نمایشگاه چشمگیر و مثبت ارزیابی نمود و عنوان کرد: قصد ما بر این است که این نمایشگاه هرساله با یک هدف و سوژه خاص برگزار گردد و کودکان آنرا طبق ایده ذهن خود طراحی و رنگ نمایند.

وی به علاقه مندان عرصه هنر نیز نوید برپایی نمایشگاه انفرادی  آثار خود، در مهرماه را خبر داد و گفت:  به دلیل استقبال از کار کودک، این نمایشگاه از اوایل هفته آینده به صورت تلفیقی با نمایشگاه لوازم التحریر و نوشت افزار بومی، ایرانی، اسلامی  که با مشارکت اداره ارشاد اسلامی و اداره صنعت و معدن و تجارت برگزار می گردد و تا ابتدای مهر ماه ادامه خواهد داشت.

وی در خاتمه ضمن تشکر از کلیه کسانی که در برپایی این نمایشگاه همکاری داشتند و بخصوص از والدین خود که مشوق اصلی ایشان  بودند تشکر و قدردانی  نمود.

از دیگر فعالیتهای این بانوی فعال گلپایگانی می توان به تالیف 2 کتاب ویژه کودکان مختص رده سنی (ب)با تصویر گری ایشان ویک کتاب رمان ،که هم اکنون در مسیر اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشادمی باشد ، اشاره نمود.

 

خانم خوبرو-خبرگزاری بیان (2)

خانم خوبرو-خبرگزاری بیان (1)

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. بهار گفت:

    موفق باشید.

  2. مریم گفت:

    به امید موفقیت هرچه بیشتر شما هنرمند عزیز

  3. سپندی گفت:

    خسته نباشید عالی بود.

  4. marjan گفت:

    واقعا عالی بود…
    برات آرزوی موفقیت می کنم

دیدگاه شما

تبلیغات