امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۶/۱۲
کد خبر : 7089
چاپ خبر :
شاپور حدادی پور رئیس اداره برق گلپایگان

در سال جاری با کاهش 15 درصدی خاموشی مواجه بودیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، سید محمد میر محمدی در راستای بازدید های ادواری به اداره برق شهرستان گلپایگان نیز مراجعه نمودند و از نزدیک با روند کار واحد های مختلف و نحوه عملکرد آنان و نحوه برخورد با مراجعین ، بازدید به عمل آورد.

وی اظهار داشت : انتظار مردم در قبال هزینه هایی که پرداخت می کنند دریافت خدمات مطلوب از ادارات می باشد و اداره برق شهرستان در خصوص ارائه ی خدمات به مراجعین توانسته است رضایت مشترکین و مراجعین خود را کسب کند.

 میر محمدی گفت : اداره برق شهرستان گلپایگان به علم روز و فنون همکاران بسیار اهمیت داده است، تا بتوانند بهره وری بهتری داشته باشد و ارائه ی خدمات به صورت صحیح انجام گیرد، و ی ضمن تقدیر از خدمات رئیس اداره برق شهرستان ، وی را سر لوحه مدیران شهری معرفی نمود.

در این بازدید شاپور حدادی پور رئیس اداره برق شهرستان با تقدیر از نماینده شهرستان بیان داشت : در حال حاضر اداره ی برق به 48 هزار مشترک خدمت رسانی می کند.

وی بیان کرد: در سال گذشته تعمیرات خوبی در شبکه با توجه به کمبود اعتبارات انجام گرفت و در سال جاری با کاهش 15 درصدی خاموشی در شهرستان مواجه بودیم.

وی با بیان اینکه تاکنون 29 دفاتر پیشخوان در سطح شهرستان آموزش های لازم را در راستای پاسخ دهی به مراجعین از طریق نرم افزار فراگرفته اند، تصریح کرد: با انجام این فرایند حتی در روستاها نیز مردم مجبور به مراجعه به مرکز شهرستان نبوده و با ایجاد زیرساخت های اینترنت می توانند به این دفاتر مراجعه و در راستای درخواست خود اقدام کنند.

حدادی پور گفت : نیروهای اداره برق و بهره برداری هرساله مورد آموزش قرار می گیرند و اطلاعات آنها به روز می گردد که نتیجه آن خدمت بهتر می باشد

وی در خصوص شاخه بری ها و رفع موانع در مسیر سیم های برق گفت : در برخی از نقاط شهرستان شبکه ی هوایی تبدیل به کابل های زمینی گردیده و در صورت تأمین اعتبار سیم های برق به کابل های ایمن تبدیل خواهد شد تا نیازی به شاخه بری به جهت برخورد با سیم های برق نباشد.

بازدید نماینده از ادارات-خبرگزاری بیان گلپایگان (12)

بازدید نماینده از ادارات-خبرگزاری بیان گلپایگان (16)

بازدید نماینده از ادارات-خبرگزاری بیان گلپایگان (6)

بازدید نماینده از ادارات-خبرگزاری بیان گلپایگان (7)

بازدید نماینده از ادارات-خبرگزاری بیان گلپایگان (8)

بازدید نماینده از ادارات-خبرگزاری بیان گلپایگان (9)

بازدید نماینده از ادارات-خبرگزاری بیان گلپایگان (10)

بازدید نماینده از ادارات-خبرگزاری بیان گلپایگان (11)

بازدید نماینده از ادارات-خبرگزاری بیان گلپایگان (13)

بازدید نماینده از ادارات-خبرگزاری بیان گلپایگان (15)

بازدید نماینده از ادارات-خبرگزاری بیان گلپایگان (14)

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات