امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۶/۱۲
کد خبر : 7074
چاپ خبر :
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار

آلودگی و تخریب محیط زیست نتیجه صنعتی شدن زندگی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان سید محمد میر محمدی نماینده مردم شهرستان گلپایگان وخوانساردرمجلس شورای اسلامی در جمع فعالان حفاظت محیط زیست که در ساختمان آتش نشانی برگزار گردید اظهار نمود : باید فارغ از نگاه شهرستانی به موضوع محیط زیست پرداخت و آن را مورد اهمیت خاص قرار داد.

وی بیان داشت : حرکت مردم نهادی که در رابطه با حفاظت محیط زیست شکل گرفته است بسیار خوب و قابل تقدیر می باشد ولی این اقدام دیر صورت گرفته است که می بایست روند جدی را در این رابطه دنبال نمود.

نماینده مردم شهرستانهای خوانسار و گلپایگان افزود: به همان اندازه که به سمت صنعتی شدن پیش می رویم به همان اندازه نیز باعث تخریب و آلودگی محیط زیست شدیم و مخاطراتی که تا دیروز ناشناخته بوده اند امروز خود نشان می دهند که بخشی از خطرات به محیط زیست برمی گردد که اگر تدبیر مناسب در این رابطه اندیشه نشود شاهد بیماری های جسمی و روحی روانی خواهیم بود

میرمحمدی گفت : اخیراً لایحه ای زیست محیطی که مربوط به دولت گذشته بود به مجلس ارائه شد و در کمیسیون های مربوطه مورد ارزیابی قرار گرفت .و تاکنون در مجلس شورای اسلامی در زمینه قانون گذاری و تصویب لایحه در رابطه با حفظ محیط زیست اقدام شاخصی صورت نگرفته است

وی تصریح کرد : محیط زیست یکی از سازمانهایی می باشد که می بایست در تمامی زمینه ها به صورت جدی فعالیت نماید و تمامی مشکلات و مسائل شهر را رصد کند.

نماینده مردم  گلپایگان در مجلس شورای اسلامی عنوان نمود : محیط زیست امروزه به شدت  در معرض خطر می باشد و باید تمامی تصمیمات به صورت فوری و آنی اتخاذ شود و تمامی اقشار جامعه در این تشکل مردمی حضور پیدا کنند و بهترین حمایت برای نهاد های مردمی ، حمایت خود مردم از این تشکل می باشد و این تشکل باید شامل تمام مردم گلپایگان و خوانسار باشد.

وی خاطر نشان کرد : اگر در زمان تأسیس پتروشیمی گلپایگان تشکل حفاظت از محیط زیست در شهرستان وجود می داشت قطعاً در برابر احداث آن در این مکان ایستادگی می نمود تا امروزه شاهد ناراحتی مردم و آلودگی های انجام شده در این منطقه نمی بودیم .

میر محمدی گفت: مردم باید همواره در صحنه حضور داشته باشند و فعالیت نمایند و مردم و مجلس نیز همکاری لازم را انجام دهند و در این زمینه به صورت جدی وارد میدان شوند و دستگاه های دولتی را نیز به خدمت بگیرند.و این اقدامات در شهرستان زمانی به نتیجه خواهد رسید که وحدت و همدلی در شهرستان ایجاد گردد.

نماینده شهرستان گلپایگان اظهار نمود : تهدیدات زیست محیطی به گونه ای است که حتی با حرکت سریع ما در زمینه ی حفظ محیط زیست بازهم خطرات خنثی نخواهد شد.

میر محمدی در خاتمه گفت : تمامی مسائل ما در شرع مقدس بیان گردیده و در خصوص مسائل  زیست محیطی با کمک ائمه جماعات میتوان مردم را با سیره و روش پیامبر گرامی (ص) و امامان آشنا نمود.

بازدید نماینده از ادارات-خبرگزاری بیان گلپایگان (3)

بازدید نماینده از ادارات-خبرگزاری بیان گلپایگان (4)

بازدید نماینده از ادارات-خبرگزاری بیان گلپایگان (5)

بازدید نماینده از ادارات-خبرگزاری بیان گلپایگان (1)

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات