امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۶/۱۱
کد خبر : 6947
چاپ خبر :
پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان

برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان در حمایت از کودکان غزه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ،از تاریخ دهم شهریور ماه لغایت سیزدهم شهریور ماه ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان بامشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان گلپایگان وآموزشگاه هندسه عرفان به مدت چهار روزنمایشگاه نقاشی کودکان با موضوع حمایت از کودکان غزه در سالن ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان  برگزارخواهدبود.

هادی بیاتی سرپرست اداره ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان باحضور در جمع خبرنگاران ،ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی وباهنروگرامیداشت هفته کرامت که حدفاصل میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه وامام رضا (ع) می باشد اظهار نمود: نمایشگاه اختصاصی کودکان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزشگاه هندسه عرفان برگزار شد و در این نمایشگاه 34 اثر نقاشی کودکان زیر12 سال در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.

وی هدف ازبرپایی نمایشگاه را تشویق وترغیب کودکان  به جهت خلق آثار جدید نقاشی  دانست و گفت: آثار ارائه شده در نمایشگاه حول محور مقاومت غزه وطبیعت وترویج فرهنگ بومی محلی می باشد.

وی افزود: تکنیک نقاشیهابا استفاده از گواش می باشد و ساعت بازدید نمایشگاه ازساعت 8 صبح تا 12ظهرودر بعداز ظهر ازساعت 17 الی 19 برای بازدید عموم دایر می باشد..

نرگس نامداری مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان گلپایگان گفت: جهت حمایت وابراز همدردی با کودکان مظلوم فلسطین اقدام به برپایی نمایشگاه نقاشی از کارهای دانش پژوهان کانون پرورش فکری نمودیم وباهمکاری اداره ارشاد اسلامی وآموزشگاه هندسه عرفان این نمایشگاه برگزارشد.

وی افزود:به مناسبت پیروزی مردم غزه وآشنایی هر چه بیشتر کودکان طرح کبوتر سفید که نماد آزادی وپیروزی است بر صورتهای دانش پژوهان طراحی گردیدتا پیام رسان آزادی وپیروزی باشند.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. میلاد گفت:

    ببخشید پس خانم خوبرو چه کاره بودن؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. مربیان کانون پرورش فکری گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    با تشکر از خبر گزاری بیان جناب آقای نیکخواه و خانم طالاری که این نمایشگاه را پوشش خبری دادند و تا این حد به اخبار کودکان و نوجوانان در سطح شهر اهمیت می دهند.

    اما جای آن را داشت که از زحمات چندین ماهه سرکار خانم شهلا خوبرو نیز تقیر به عمل می آمد و با ایشان نیز گفتگو می شد. و سخنان ایشان نیز در جبر درج می شد.زحمت اصلی این نمایشگاه با ایشان بود.

    • بیان گفت:

      ضمن تشکر از زحمات مربی گرانقدر خانم شهلا خوبرو به استحضار می رساند خبرگزاری بیان گلپایگان هیچ اطلاعی از این موضوع و هیچ شناختی از ایشان نداشته و این کار از روی عمد نبوده و باید قبلا مسوولین برپایی نمایشگاه این خبرگزاری را از این موضوع مطلع میکردند ان شاالله قول میدهیم مصاحبه ای را با این هنرمند گرامی در این رابطه داشته باشیم

  3. نسترن گفت:

    خانم خوبرو سلام من از طرف همه ی بچه های کلاس ازشما تشکرمیکنم ماشاهد زحماتتون هستیم.باز هم به شماتبریک میگیم.(بچه های کلاس طراحی هندسه عرفان)

  4. ناشناس گفت:

    به بچه های بیان واقعا باید گفت خسته نباشید.خانم ما شرمنده ایم.

  5. مریم گفت:

    عجب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    خسته نباشید خانم شهلا خوبرو
    موفقیتتون رو تبریک میگم

  6. سحر گفت:

    خانم خوبرو من از نمایشگاهتون دیدن کردم واقعا عالی بود شما چقدر حوصله دارید!خوش به حالتون. امیدوارم همیشه موفق باشید.

  7. ناشناس گفت:

    مسئولین عزیزمون هستن که بایدارزش کار خانم خوبرو را بالا ببرند نه اینکه کلا ایشونو نادیده بگیرن آخه اگه ایشون نبودن که چنین اتفاق مهمی نمی افتاد خانم خوبرو ما مردم ساده از این کار شما رد نمیشیم از زجماتتون متشکریم.

  8. حامد گفت:

    سلام باعرض تبریک
    خانم خوبرو رنگ های نقاشی بچه هاتون سرشار از شادی هست به این بچه های عزیز وخانم خوبرو خسته نباشید میگم امیدوارم موفق باشید.

دیدگاه شما

تبلیغات