امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۶/۰۹
کد خبر : 6902
چاپ خبر :
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان

اگر رژیم صهیونیستی کوچکترین اشتباهی مرتکب شود با خاک یکسان خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، سرهنگ پاسدار محمد اسماعیل علیشاهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان ، در مراسم گرامیداشت شهدای کارگری که در محل سد کوچری برگزار گردید، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک به دولت مردان خدوم نظام جمهوری اسلامی و تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و دهه کرامت و میلاد علی ابن موسی الرضا و قدردانی از برگزار کنندگان مراسم شهدای کارگری که به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا  برگزار گردید اظهار نمود: سخن گفتن ازشهدا کار بسیار دشواری است زیرا این امنیت و آرامشی را که از آن برخوردار می باشیم  ،مرهون خون پاک و مقدس شهدا هستیم.

علیشاهی گفت : ما در طول 8 سال دفاع مقدس 219 هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردیم که 72 درصد از آنان کمتر از 25 سال سن داشتند  , این آمار  وظیفه ما را سنگین می کند شهدایی که امروز سفره امنیت و اقتدار و عزت و سربلندی وعزت را پهن کردندو ما از آن ارتزاق  می کنیم. شهدایی که به ما درس شهادت دادند، شهدایی که مشعل محفل بشریت شدند ، شهدایی که به زمین افتادند تا ما به خاک نیفتیم ، شهدایی که رفتند و به ما درس ایثار و مقاومت  دادند و هر کدام باتقدیم خون پاک خود هزاران پیام را برای ما به جا گذاشتند.

وی در ادامه بیان داشت: اگر می بینیم در کل کره خاکی تنها کشوری که می تواند عَلم استقلال واقعی را بلند نگه دارد کشور جمهوری اسلامی ایران است ، این استقلال را مرهون خون پاک شهدا می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ادامه داد :در برگزاری مراسم و یادواره های شهدا ، باید اهداف پنهان و پیدای آنان مطرح شود ودر طی مراسم هایی که برگزار می شود همواره  بیان شودکه چرا شهدا درهنگام شهادت عاشقانه، قهقه مستانه سر می دادند ،زیرا که آنان به وصال یار می رسیدند. شهدا با بصیرت و آگاهی کامل و با علم به اینکه این انقلاب زمینه ساز انقلاب حضرت صاحب الزمان و نفی استبداد و استکبار، و دفاع از حقوق مظلوم در جهان است ، وارد میدانهای دفاع از حق شدند.

وی افزود : ما امروز مرزهای دفاعی و مرز های ژئوپولوتیک و سنگرهای خود  را تا مرز های رژیم غاصب و کاخ سفید و کاخ های استبداد پیش بردیم و آرزو می کنیم که از طرف رژیم غاصب صهیونیستی گلوله ای به سمت کشورمان شلیک شود، زیرا آن روز زمانی است که اسرائیل را با خاک یکسان خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: ما بخاطر حمایت وپیروی ازولایت و به خاطر حقانیت انقلاب جنگ 8 ساله را پشت سر گذاشته ایم و امروز نیز کشوری حق چپ نگاه کردن به کشورمان را ندارد هرچند هم اکنون نیز در جنگ تمام عیار اقتصادی وتمام عیار فرهنگی علیه مقدسات خودمان هستیم اما به لطف خداوند متعال ورهبری رهبر حکیم وفرزانه وپشتوانه مردمی انقلاب ،ترفند ونیرنگ دشمن را برطرف خواهیم کرد .

علیشاهی تصریح کرد: برخود می بالیم که امروز پیام شهدا تا عمق استراتژیک دشمن نفوذ کرده و انقلاب و درس انقلاب به تمام مردم مظلوم صادر شده است و این درس را به تمام ملتهای آزاده دادیم و حمایتهای همه جانبه رهبر و نیروها ، از جبهه مقاومت و مردم مظلوم و ستم دیده  درسی است که شهدا به ما دادند.

علیشاهی در پایان اضافه نمود : دشمن در دنیای مجازی و سایبری   مقابل ارزشهای ما ایستاده ودر حال فتنه انگیزی می باشد و با به خدمت گرفتن رسانه در دنیای مجازی و شبکه های ماهواره ای قصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی رادارد. لذا بر ماست که مقابل پدیده شوم ماهواره در هر گروه و هر جایی ، چشم در چشم حرکت دشمن را خنثی کنیم زیرا موضوعات فرهنگی طبق فرموده مقام معظم رهبری مهم تر از موضوعات اقتصادی می باشد  و دفاع تمام عیار در جبهه فرهنگی و ماهواره خواست شهدای ما می باشد.

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات