امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۶/۰۵
کد خبر : 6781
چاپ خبر :
رییس شورای شهرستان

کسانی که در نصب تمثال مبارک شهدا همکاری داشتند در واقع با خدا معامله کردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، علی فیروزی رئیس شورای شهرستان ، در جلسه ای که عصر امروز در راستای برگزاری کنگره سرداران و 372 شهید شهرستان گلپایگان برگزار گردید ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت، شهیدان رجایی وباهنر را دو مرد عمل وخدمت به مردم معرفی کرد که در طول خدمت 39روزه خود به اندازه یک قرن به مردم خدمت انجام دادند.

وی سپس به برگزاری یادواره 372 تن از سرداران و شهدای شهرستان گلپایگان که در تاریخ 10 مهرماه در گلپایگان برگزار خواهد گردید پرداخت وگفت : همه ما در مقابل خون شهدا مسئول می باشیم. و هر آنچه داریم به برکت خون شهدا می باشد.

فیروزی  بیان کرد : همه کسانی که در نصب تمثال مبارک شهدا همکاری داشتند در واقع با خدا معامله کردند واجر وپاداش آنها را خداوند متعال وشهدا خواهند پرداخت.

وی ادامه : شهدای مابا هدف به میادین جنگ رفتند وجنگیدند وبه دلیل همان هدف است که زمانی که اقدام به برگزاری مراسم میکنیم تمام مسئولین ومردم تمام قد ایستاده اند تا این مراسم به بهترین شکل برگزار گردد.

فیروزی افزود: در خصوص ساخت یابود شهداکه توسط دبیرخانه شورا به شهرداری تحویل داده شده است توسط آقای گلپایگانی پیگیریهای لازم صورت خواهد گرفت و درخصوص  ایاب وذهاب خانواده محترم شهدانیز از طریق بخشداری اقدامات لازم صورت خواهد پذیرفت وبحث نامگذاری کوچه ها به نام شهدا از دیگر برنامه هایی می باشد که تا قبل از برگزاری یادواره شهدای شهرستان در دستور کارقرار دارد.

وی عنوان کرد: نتیجه این پیگیرهامی بایست ظرف 72 ساعت به دبیر خانه شورای شهرستان گزارش شود وسپس به ستاددبیرخانه یادبود سرداران و372شهید شهرستان ابلاغ گردد

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات