امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۶/۰۵
کد خبر : 6790
چاپ خبر :
معاون فرماندار گلپایگان

پزشکی قانونی گلپایگان مجوز لازم جهت اتاق تشریح وکالبد شکافی را در یافت نمود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، محمدسعید طاهری معاون فرماندار شهرستان گلپایگان در جلسه جامعه ایمن که در سالن اجتماعات فرمانداری گلپایگان برگزار گردیداظهار نمود : بحث جامعه ایمن شامل حوادث وسوانح انسانی می باشدواتفاقات طبیعی  مانند صاعقه ویا زلزله را شامل نمی شود وبحث های که در دستور کار قرار میگیردبایدجنبه پیشگیری از حوادث را داشته باشند.

وی ضمن قدردانی از همه کسانی می باشد که در  گرفتن مجوز کالبد شکافی در شهرستان تلاش نمودند بیان داشت : پزشکی قانونی گلپایگان مجوز لازم جهت اتاق تشریح وکالبد شکافی را در یافت نمودو امید است با همکاری شهرداری وشبکه بهداشت ، این بخش نیز تکمیل وتجهیز گردد .

طاهری بیان داشت:درخصوص ایمن سازی قنوات وکانالهای آب،قنواتی که در حوزه راه وشهرسازی می باشند توسط اداره راه وشهرسازی ، قنواتی که در محدوه شهرمی باشند  توسط شهرداریها و قنواتی که هنوز دارای آب هستند توسط امور آب باید ایمن سازی گردند.

وی همت بالا و پشتکار را در به نتیجه رسیدن اهداف ، بسیار مهم برشمرد واشاره داشت:  ،ساخت اورژانس بیمارستان که باتلاش دکتر رستمی در حال پیشرفت می باشد وبودجه آنرا به طرق مختلف  تامین می نماید نمونه خوبی برای دیگر مدیران شهرستان می باشد.

معاون فرماندار در خاتمه سخنانش به ناایمن بودن چند نقطه در شهرستان اشاره کرد که متاسفانه تاکنون حوادثی را در بر داشته اندومی بایست در شورای ترافیک مطرح وپیگیرهای لازم انجام گیرد.

محمدعلی یوسلیانی، فرمانده نیروی انتظامی گلپایگان نیز، سهل انگاری‌های انسانی، نواقص جاده‌ای و وسیله نقلیه را از عوامل بروز تصادفات دانست و گفت: عمده مشکلات تصادفات عامل انسانی است به همین دلیل باید یک نهضت آموزشی در این زمینه ایجاد شود. نباید منتظر حادثه‌ای باشیم تا رخ دهد سپس یکدیگر را نصیحت کنیم .

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات