امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۵/۲۹
کد خبر : 6306
چاپ خبر :
شاپور حدادی پور رئیس اداره برق گلپایگان

طرح برق رسانی هفته دولت در گلپایگان افتتاح می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، مدیر امور برق شهرستان گلپایگان گفت:12 طرح برق رسانی در گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد. 

شاپور “حدادی پور” افزود: برای تکمیل این طرحها در مجموع پنج میلیارد و 869 میلیون ریال هزینه شده است. 

وی مهمترین این پروژه ها را افتتاح 20 کیلوولت و نصب ترانس خیابان شهید احمدی”میدان گلها”، کابلکشی 20 کیلوولت و نصب ترانس کوچه مسجد حاجی و خیابان هفده تن کوچه مسجد المهدی، و بهینه سازی شبکه فشار ضعیف گلشهر بلوار نگارستان عنوان کرد 

مدیر امور برق شهرستان گلپایگان گفت: نصب ترانس صحرای میدان و روستای اسفاجرد، برقرسانی به مسکن مهر، نصب پست روستای سرآور و روستای شید آباد، بهینه سازی شبکه و پست روستای قالقان و احداث شبکه فشار ضعیف جاده نیوان از دیگر طرحهای آماده برای افتتاح در این شهرستان است. 

حدادی پور هدف از اجرای این طرح ها را مرتفع نمودن ضعف ولت به مسکن مهر، بهینه سازی و جابجایی شبکه بخصوص شبکه های فرسوده و روشنایی مطلوب معابر بیان کرد. 

مدیر امور برق شهرستان گلپایگان  با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری بر عزم جهادی این اداره برای خدمت رسانی مطلوب به مردم در دولت تدبیر و امید تاکید کرد و افزود: اکنون بیش از48هزارمشترک  از نعمت برق  در این شهرستان بهره مند هستند. 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات