امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۵/۲۷
کد خبر : 6185
چاپ خبر :
رئیس بنیاد شهید گلپایگان

تسهیلات در بخش اشتغال و مسکن برای آزادگان فراهم می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، غلامرضا حیدری ظهر امروز در حاشیه آئین تکریم آزادگان شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرفراز به میهن است که به همین مناسبت همایش تکریم این عزیزان و خانواده‌های گرامی آنها با همکاری بنیاد شهید شهرستان و موسسه پیام آزادگان برگزار شد.

وی افزود: شهرستان گلپایگان بیش از 60 آزاده از جنگ تحمیلی به یادگار دارد که حدود 50 تن از این آزادگان در شهرستان ساکن هستند و بقیه در شهرهای دیگر کشور زندگی می‌کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گلپایگان با اشاره به خدمات ویژه آزادگان گفت: تمام خدماتی که برای جانبازان در نظرگرفته شده مانند خدمات در بخش آموزش عالی، بیمه تکمیلی و خدمات بهداشت و درمان و ارائه تسهیلات در بخش مشاغل و مسکن به آزادگان نیز ارائه می‌شود.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غریب بیان کرد: شهدای غریب اسرایی بودند که در زیر شکنجه‌های رژیم بعث عراق و اردوگاه‌های اسرا به شهادت رسیده‌اند و شهرستان گلپایگان نیز یک شهید غریب به نام شهید مجید جمالی را به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است که یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی می‌داریم.

فرماندار گلپایگان نیز در این آئین اظهار کرد: از بزرگترین نعمات الهی نعمت امنیت است که خداوند این نعمت را به برکت وجود امام راحل، مقام معظم رهبری و ایثارگری‌های شهدا، جانبازان و آزادگان به ما ارزانی داشته است و ما آرامش امروز را مدیون فداکاری‌های ایثارگران کشور هستیم.

محسن حسین میرزایی با مقایسه ایران قبل از انقلاب و ایران امروز تصریح کرد: در زمان طاغوت ما هیچ اختیاری از خود نداشته و سفرای امریکا و انگلیس برای ما تصمیم می‌گرفتند در حالی که امروز ما با سربلندی و اقتدار خودمان برای کشورمان تصمیم گیری می‌کنیم و تمام این سرفرازی و عزت مدیون جان فشانی ایثارگران به ویژه آزادگان سربلند کشور است.

  همایش تکریم آزادگان گلپایگان با حضور فرماندار، فرمانده سپاه، رئیس بنیاد شهید گلپایگان و خانواده‌های آزادگان در محل سد گلپایگان برگزار شد و آزادگان در فضایی صمیمی به خاطره گویی پرداخته و با مسئولان خواسته‌ها و درد دل خود را مطرح کردند.

IMG_1636

IMG_1712

IMG_1714 (1)

IMG_1720 (1)

IMG_1725 (1)

IMG_1731

IMG_1732

IMG_1743

منبع: تسنیم

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات