امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۵/۲۳
کد خبر : 6039
چاپ خبر :
پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان

استقبال از میلاد افشانی مدال آور مسابقات آسیایی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان؛ در میان استقبال گرم و پرشور مردم ورزش‌دوست گلپایگان “میلاد افشانی” قهرمان مسابقات کاراته آسیا که موفق به کسب مدال برنز در این دوره از مسابقات شد،همراه با استاد “مجید صافی” مربی تیم ملی امید وارد گلپایگان شدند و پس از استقبال مردم و مسئولان در باشگاه ورزشی شهید صافی حضور یافتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گلپایگان در آیین استقبال از قهرمان مسابقات کاراته آسیا که در باشگاه ورزشی شهیدصافی برگزارشد، ضمن تبریک به هنرجویان باشگاه ورزشی شهید صافی گلپایگان که در مسابقات قهرمانی آسیایی در کشور مالزی موفق کسب مدال شده اند،بیان کرد: در شهرستان گلپایگان در حال حاضر بیش از ۴هزار ورزشکار ساماندهی شده‌اند و حدود ۹۰۰ ورزشکار در رشته کاراته مشغول فعالیت هستند.

 مرتضی سلیمی افزود: پیروزی و موفقیت میلادافشانی مرهون تلاش های خودش  و پشتوانه  مسئولان شهرستان، رئیس هیات کاراته، مربیان و خانواده‌ اش است، که امروز ثمره تلاش ها و زحمات به منصه ظهور رسید.

 مربی تیم ملی امید کاراته در ادامه ضمن  تقدیر و تشکر از تلاش‌های بزرگان ، اساتید و بنیان‌گذاران رشته کاراته سبک شوتوکان در گلپایگان،بیان کرد: برای دومین بار تیم ملی جوانان کاراته ایران قهرمان آسیا شد و با اقتدار و سرافرازی بر سکوی قهرمانی ایستاد.

 مجید صافی تصریح کرد:  امسال مسابقات قهرمانی آسیایی جوانان در کشور مالزی با حضور ۳۰ کشور برگزار شد، لذا در این دوره از مسابقات تیم ملی ایران موفق به کسب ۱۳ مدال طلا، پنج نقره و شش برنز شد و از گروه ۳۰ نفره ایران فقط هفت نفر بی مدال بودند و اکثر ورزشکاران موفق شدند مدال های رنگارنگی کسب کنند.

 مربی تیم ملی امید کاراته بیان کرد: باشگاه ورزشی شهید صافی در سال ۱۳۶۴ تاسیس و تا کنون قهرمانان زیادی در این باشگاه  موفق به کسب افتخارات زیادی شده‌اند و نتیجه این تلاش‌ها را امروز در سطح مسابقات آسیایی و بین‌المللی شاهد هستیم.

 صافی پر طرفدارترین رشته‌های ورزشی رشته کاراته در گلپایگان دانست و خواستار حمایت مادی و معنوی بیشتری از این رشته ورزشی شد و تأکید کرد:  موفقیت “میلاد افشانی” در مسابقات قهرمانی کاراته افتخار بزرگی برای شهرستان گلپایگان محسوب می شود.

وی تصریح کرد: کشور ژاپن با توجه به بیشترین و بهترین کاراته‌کاها در این دوره از مسابقات شرکت کرد  ولی موفق نشد به قهرمانی بر‌سد ، ولی  تیم ایران با اقتدار موفق شد بر سکوی قهرمانی آسیا بایستد.

استقبال-میلاد افشانی (1)

استقبال-میلاد افشانی (2)

استقبال-میلاد افشانی (3)

استقبال-میلاد افشانی (4)

استقبال-میلاد افشانی (5)

استقبال-میلاد افشانی (6)

استقبال-میلاد افشانی (7)

استقبال-میلاد افشانی (8)

استقبال-میلاد افشانی (9)

استقبال-میلاد افشانی (10)

استقبال-میلاد افشانی (11)

استقبال-میلاد افشانی (12)

استقبال-میلاد افشانی (13)

استقبال-میلاد افشانی (14)

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات