امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۵/۲۲
کد خبر : 6019
چاپ خبر :
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدگلپایگان

بیش از ۴۰۰۰ دانشجو از دانشگاه آزاد گلپایگان فارغ التحصیل شده اند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان،حمیدرضا خدایی در نشستی با خبرنگاران که با هدف گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه  برگزار شد، اظهار  داشت: شغل خبرنگاری حساسیت ویژه‌ای دارد و حضور و فعالیت پررنگ خبرنگاران می‌تواند نویدبخش پیشرفت و تعالی شهرستان باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان به فعالیت‌های این دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحدگلپایگان فعالیت خود را از سال ۱۳۷۹آغاز کرده است و تاکنون بیش از ۴هزار دانشجو از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند.

 وی با بیان اینکه افزایش رشته های تحصیلی در مقاطع مختلف از اولویت و اهداف این دانشگاه است،تصریح کرد: اکنون ۹۰۰دانشجو در ۲۲رشته تحصیلی کاردانی ، کارشناسی  و کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحدگلپایگان به تحصیل اشتغال دارند.

 خدایی با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته در دو رشته کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی گرایش تغذیه دام و مهندسی عمران گرایش مهندسی سازه دانشجو پذیرفته شده است، تصریح کرد:  ۵۰ دانشجو در این دورشته در حال حاضر به تحصیل اشتغال دارند.

 رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد گلپایگان خاطرنشان کرد: از سال تحصیلی جدید (۹۳-۹۴) ۳۰ دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت در رشته مهندسی علوم و صنایع غذایی گرایش فناوری مواد غذایی  در واحد گلپایگان پذیرش می‌شود و این رشته جزء رشته‌های انتخابی دانشجویان خواهد بود.

 حمیدرضا خدایی  از ثبت نام بدون آزمون به صورت اینترنتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان خبرداد، و تصریح کرد: مهلت ثبت‌نام در رشته‌های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته از ۲۱ مرداد ماه لغایت  اول شهریور است.

 وی با بیان اینکه ارتقای سطح فرهنگ عمومی ازاهداف و اولویت های دیگر دانشگاه آزاداسلامی واحدگلپایگان است، افزود: با برگزاری برنامه های فرهنگی مانند همایش اهداء عضو ، ایمنی در برابر زلزله، تغذیه سالم ، فرهنگی و اجتماعی ، وحدت حوزه و دانشگاه، حجاب و عفاف و برگزاری کارگاههای آموزشی  در ارتقاء سطح فرهنگ عمومی دانشجویان، اساتید و مردم تلاش می کنیم .

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات