امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۵/۱۹
کد خبر : 5943
چاپ خبر :
پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان

تجلیل از 26 تن از خواهران ستاد اجرایی امر به معروف ونهی از منکر شهرستان گلپایگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ،حجت السلام فرخی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان در این برنامه با تشکر از جمع فعال بانوان که برای چهارمین سال متوالی در شهرستان فعالیت می کنند به وجوب امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و ضمن اشاره به آیه 104 سوره آل عمران  در باب این مساله اظهار کرد: خداوند با صراحت به وجوب امر به معروف پرداخته و آن را برای احاد مردم واجب و لازم گردانیده است

وی گفت: اگر جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شناخته شود و راهکارهای بیان و شیوه های صحیح تذکر دادن در جامعه آموزش داده شود شاهد تاثیر هر چه بهتر این فریضه دینی در اشخاص و خانواده ها خواهیم بود.

حجت السلام فرخی در ادامه  سخنان خود افزود: برخی از مشکلات اجتماعی به رفتار های نا صحیح جامعه دامن زده و باعث فراهم آمدن پدیده های غیر اخلاقی که به مرور زمان تبدیل به یک عرف یا هنجار  گردیده، شده است.

رئیس ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر شهرستان گلپایگان همچنین بیان کرد : متاسفانه در راستای امر به معروف و نهی از منکر برخی رفتارهای ناشایست از طریق رسانه ملی یعنی صدا و سیما گسترش پیدا کرده و تا زمانی که صدا و سیما اصلاح نشود جامعه نیز اصلاح نخواهد شد.

فرخی در پایان متذکر شد:  تمام د ستگاه ها ، ارگان ها و ادارات باید امر به معروف و نهی از منکر را با تمام وجود پذیرا باشند.

 

همایش تجلیل از 26 تن خواهران تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر شهرستان گلپایگان (1)

همایش تجلیل از 26 تن خواهران تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر شهرستان گلپایگان (2)

همایش تجلیل از 26 تن خواهران تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر شهرستان گلپایگان (4)

 

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات