امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۵/۱۹
کد خبر : 5925
چاپ خبر :
مسوول ایمنی و اطفا حریق گلپایگان

بر اثر سقوط درخت بر روی خودروی پراید سرنشین آن مصدوم شد/تصویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، روز گذشته ساعت 12:30 ظهر در جاده حسن حافظ گلپایگان، وزش باد شدید موجب افتادن درختی بر روی یک خودروی پراید در حال حرکت و قطع کردن کابل فشار قوی برق شد که در این حادثه یکی از سرنشینان پراید که یک خانم بود از ناحیه گردن دچار شکستگی شد.

به دنبال این حادثه ماموران ایمنی و اطفا حریق ، اداره برق ، اورژانس ، نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی گلپایگان پس از اطلاع از موضوع به سرعت در محل حادثه حضور پیدا کرده و موانع را برطرف نمودند.

مسوول ایمنی و اطفا حریق گلپایگان در گفتگو با خبرنگار بیان، علت بروز حادثه را پوسیدگی ریشه های درخت عنوان کرد و بیان نمود : متاسفانه در این حادثه وزش باد موجب ریشه کن شدن درخت و سقوط آن بر روی کابل فشار قوی برق گردید که پس از قطع نمودن کابلها بر روی خودروی پرایدی که با سرعت 30کیلومتر در حال گذر از جاده بود افتاده است. و موجب مصدوم شدن یکی از سرنشینان خودرو که یک خانم است گردید.

به جهت پیگیری حال مصدوم ، همراه ایشان از وضعیت جابجایی همسر خود بعلت تکان های شدید آمبولانس هنگام انتقال مصدوم به بیمارستان و همچنین درباره وضعیت  رسیدگی در بیمارستان گلپایگان ابراز نارضایتی کرد و به خبرنگار بیان گفت: از زمان ورود به بیمارستان تا ساعت 13:30 بخاطر خراب بودن دستگاه رادیولوژی هیچ گونه رسیدگی به همسرم صورت نگرفت و کسی هم در این مورد پاسخگو نبوده است.

 

سانحه در حسن حافظ (1) سانحه در حسن حافظ (2) سانحه در حسن حافظ (3)
سانحه در حسن حافظ (5) سانحه در حسن حافظ (6)

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات