امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۵/۱۸
کد خبر : 5935
چاپ خبر :
فرماندار گلپایگان خبر داد

ویژه برنامه دعای ندبه در گلپایگان برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان،محسن حسین میرزایی در جلسه هماهنگی دعای ندبه که در سالن اجتماعات فرمانداری گلپایگان برگزار شد، بیان کرد: براساس مطالبات مردم و مسئولین برای برگزاری دعای ندبه در گلپایگان از مدتها قبل پیگیر برگزاری این مراسم بودیم،لذا این نتیجه حاصل شد، و این برنامه مذهبی در روز جمعه ۲۴مرداد در جوار امام زاده هفده تن برگزارمی شود که افتخار و یادگاری برای شهرستان خواهد بود.

 فرماندار گلپایگان  هدف از برگزاری دعای ندبه را نشر و ترویج فرهنگ غنی مهدویت و انتظار و دعا برای تعجیل در فرج امام زمان(عج) عنوان و تأکید کرد: شان و منزلت امام(عج) در دعای ندبه بیان شده و در حقیقت مهدویت ادامه نهضت عاشورا و در امتداد آن است.

حسین میرزائی گفت: ازمهمترین اهداف برگزاری این برنامه معنوی نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به شاخصه فرهنگ است.

حسین میرزایی خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در دعای ندبه  سبب ایجاد جذابیت و شور و شوق و شعور برای رسیدن به اهداف عالیه است.

 فرماندارگلپایگان گفت: همانطور که مردم در ایام محرم و سایر مناسبت های ملی-مذهبی حضوری فعال دارند امیدواریم با حضور گسترده و با شکوه مردم در این مراسم معنوی موجبات رضایت درگاه احدیت و حضرت ولی عصر(عج) فراهم گردد.

محسن حسین میرزایی تأکید کرد: تدابیرلازم برای موارد امنیتی ، کنترل ترافیکی ، فضاسازی محل برگزاری  و نصب بنر برای اطلاع رسانی برگزاری دعای ندبه در شهرستان از سوی دستگاههای مربوطه  انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: مراسم  پر فیض و برکت دعای ندبه در گلپایگان به صورت پخش زنده و سراسری از شبکه صدا و سیما در جوار امام زاده هفده تن گلپایگان  روز جمعه ۲۴مرداد برگزار می شود.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات