امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۵/۱۷
کد خبر : 5874
چاپ خبر :
10 مهرماه سال جاری

کنگره سرداران و ۳۶۰ شهید شهرستان گلپایگان برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، محسن حسین میرزایی در دومین جلسه هماهنگی برگزاری کنگره سرداران و ۳۶۰ شهید شهرستان گلپایگان که در سالن اجتماعات فرمانداری گلپایگان برگزار شد،  بیان کرد: در راستای هر چه مطلوب تر برگزار شدن کنگره و بهره برداری کامل از آن می بایست به گونه ای عمل کنیم که آحاد جامعه از پیر و جوان، خرد و کلان و زن و مرد با هر گرایش و تفکری در برگزاری آن نقش موثر داشته باشند چرا که شهیدان متعلق به تمام آحاد جامعه، ایران اسلامی و متعلق به اسلام عزیز هستند.

 وی افزود: در راستای همین اعتقاد که شهدا متعلق به همه هستند باید به گونه ای عمل کنیم که تمام گروه ها، اصناف و ادارات در برگزاری کنگره عظیم  سرداران و ۳۶۰ شهید شهرستان دخیل باشند.

فرماندار تأکید کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا جزو وظایف ذاتی همه است لذا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه همه دستگاه ها و آحاد جامعه نقش آفرین باشند.

 وی از کلیه آحاد جامعه به ویژه  گلپایگانی های  سراسر کشور خواستار حضور در  کنگره شد و تأکید کرد: مردم شهیدپرور و انقلابی شهرستان گلپایگان همان گونه که تا به حال نشان داده اند که در تمام عرصه های انقلاب اسلامی  حضور فعال و پررنگ داشتند در این کنگره برای پاسداشت یاد شهدا حضور چشمگیر داشته باشند.

 فرماندار گلپایگان یادآوری کرد: کنگره بزرگداشت سرداران و ۳۶۰ شهید شهرستان گلپایگان روز پنج شنبه ۱۰ مهرماه در حسینیه ناصربن علی (ع)  امامزادگان هفده تن برگزار می شود.

 در ادامه مقرر شد رؤسای کمیته ها با برگزاری جلسات منظم و مستمر با هماهنگی دبیرخانه کنگره برنامه ریزی های مفید و مبسوطی را در راستای هر چه بهتربرگزاری  کنگره  شهدای عزیز داشته باشند.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات