امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۵/۱۶
کد خبر : 5848
چاپ خبر :
میر محمدی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار

موفقیت اداره گاز شهرستان گلپایگان در کسب رضایتمندی مردمی مدیون مدیری با تجربه است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ،میرمحمدی نماینده شهرستان گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی پس از حضور در اداره گاز شهرستان گلپایگان و پیگیری مسائل و مشکلات اداره و گفتگوی نزدیک با تنی چند از همشهریان گفت: مدیران ما باید در این زمان مدیریت جهادی داشته باشند و این مدیریت جهادی باید در شهرستان نهادینه گردد.

وی گفت: اداره گاز شهرستان گلپایگان یکی از پیشگامان پیشرفت و تلاش و پویندگی در زمینه خدمت رسانی به مردم بوده است وی روند پیشرفت اداره گاز را بسیار مثبت ارزیابی نمود و گفت مدیریان لایق و کارآمد باید معرفی گردند و باید از تجربیات آنان استفاده گردد تا مدیران دیگر را به سمت و سوی موفقیت سوق دهند.

میرمحمدی در ادامه افزود: در کمتر اداره ای شاهد رضایتمندی تمام افراد اعم از ارباب رجوع وکارمندان از ریاست اداره می باشیم و ما امروز شاهد موفقیت مدیری با تجربه در شهرستان بوده که به جد در تمامی زمینه ها تلاش می نماید.وی شجاعت و ریسک پذیری را یکی از عوامل مهم در کنار تجربه سالیان مدیریت مدیران موفق دانست که نتیجه این شجاعت و پیگیری سبب پیشرفت و توسعه شهرستان خواهد بود.

 

بازدید نماینده از اداره گاز (5) بازدید نماینده از اداره گاز (4) بازدید نماینده از اداره گاز (1)بازدید نماینده از اداره گاز (2)بازدید نماینده از اداره گاز (3)

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات