امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۵/۱۶
کد خبر : 5851
چاپ خبر :
میر محمدی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار

مرکز فنی و حرفه ای باعث افزایش مهارت افراد تحصیل کرده در رشته های مختص به آنهاست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ،میرمحمدی نماینده مردم شهرستان گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از مرکز فنی و حرفه ای گلپایگان اظهار نمود: دانش آموزان و دانشجویان پس از فارغ التحصیلی  از مهارت و تجربه کاری لازم برخوردار نیستند،لذا با حضور در مراکز فنی و حرفه‌ای  می توانند در رشته‌های مورد نظر مهارت کسب کرده تا برای آینده زمینه اشتغال داشته باشند.

 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: خلاهایی که در آموزش و پرورش از نحوه آموزش وجود دارد در مراکز فنی و حرفه‌ای جبران می شود، لذا برای مهارت آموزی دانش آموزان مراکز فنی و حرفه ای از دوران دبیرستان باید وارد سیستم آموزش و پرورش شود.

میر محمدی گفت : یکی از اهداف مهم دولت بر اساس سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص محرومیت زدایی از روستاها می باشد و سازمان فنی و حرفه ای در این خصوص می تواند نقش کلیدی ایفا نماید و با برگزاری کلاس های آموزشی و کارگاه های آموزشی جهت ایجاد مشاغل روستایی و خانگی قدمی مثبت در این زمینه برداشته و دیگر ارگان ها و نهاد ها را یاری نماید.

وی در ادامه عنوان کرد: در زمینه آموزش و برگزاری دوره های آموزشی مختص روستائیان باید به گونه ای عمل شود که مهاجرت در روستاها به حالت معکوس تبدیل گردد.

میرمحمدی  افزود : سازمان فنی و حرفه ای باید تعاملات بیشتری با دانشکده فنی و حرفه ای ، دانشکده علمی و کاربردی و دانشکده فنی و مهندسی ایجاد نماید تا بتوانیم در آینده افرادی تحصیل کرده و در رشته های مختص خودشان با مهارت داشته باشیم.

 

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس در خاتمه یاد آور شد: وجود دانشکده فنی و حرفه‌ای و فنی و مهندسی در کنار مرکز فنی و حرفه‌ای فرصت طلایی برای دانشجویان شهرستان می باشد تا در کنار دروس تئوری به مهارت آموزی و کسب تجربه‌های لازم نیز مشغول شوند.

 

بازدید نماینده از فنی و حرفه ای (1)

بازدید نماینده از فنی و حرفه ای (2)

بازدید نماینده از فنی و حرفه ای (3)

بازدید نماینده از فنی و حرفه ای (4)

بازدید نماینده از فنی و حرفه ای (5)

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات