امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۵/۱۳
کد خبر : 5716
چاپ خبر :
شاپور حدادی رییس اداره برق گلپایگان

6/3 میلیارد ریال از بودجه های عمرانی گلپایگان جذب امور برق گردیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، شاپور حدادی پور رئیس اداره برق شهرستان گلپایگان در گفتگوی اختصاصی باخبرنگار بیان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاپایان تیرماه امسال مبلغی بالغ بر 6/3 میلیارد ریال از بودجه های عمرانی شهرستان گلپایگان جذب اموربرق شهرستان گردیده است.

وی گفت: از مهم ترین پروژه های انجام شده طی 4 ماه ابتدای سال جاری تاکنون می توان به کابل کشی 20 کیلوولت و نصب ترانس و بهینه سازی فشار ضعیف کوچه مسجد حاجی با هزینه ای بالغ بر 610 میلیون ریال و برق رسانی به مشترکین جدید با هزینه بالغ بر 2100 میلیون ریال اشاره کرد.

حدادی پور افزود : نصب ترانس و شبکه 20کیلو ولت و بهینه سازی فشار ضعیف خیابان شهید احمدی با هزینه ای بالغ بر 420 میلیون ریال وتعویض کنتورهای معیوب عادی ودیماندی با هزینه ای بالغ بر 550 میلیون ریال از دیگر پروژه های انجام شده اداره برق می باشد.

وی بیان کرد: جهت تبدیل شبکه به کابل خود نگهدار فشار ضعیف ،هزینه ای بالغ بر 600 میلیون ریال و جهت رفع حریم و رفع نقاط خطرساز 700 میلیون ریال از اعتبارات عمرانی هزینه گردیده است.

حدادی پور همچنین عنوان داشت: جهت پیشگیری از حوادث و اتفاقات شبکه ها و پستهای توزیع برق، تاکنون مبلغ 700 میلیون ریال و جهت بهینه سازی و تعمیرات شبکه مبلغ 600 میلیون ریال اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه امسال 839 مشترک به شبکه برق شهرستان افزوده گردیده است.

وی کل مشترکین شبکه برق شهرستان را 47هزارو333مشترک بیان کرد و افزود: ازاین تعداد مشترکین دیماندی در بخش عمومی 450 مشترک ودر بخش کشاورزی496 مشترک ودر بخش صنعتی 185،ودر بخش تجاری 26 مشترک می باشند(دیماندی به مشترکینی گفته می شود که از لحاظ مصرف برق ،مشترکین پر مصرف در شبکه می باشند.)

شاپور حدادی در ادامه گفت:شهرستان گلپایگان از نظر اقلیمی وزیست محیطی خوشبختانه در منطقه خوبی قرار گرفته است و فصول گرم سال را می توان با استفاده از کولرهای آبی  طی نمود  ونیازی به استفاده از کولرهای گازی که در اکثر موارد چندین برابر کولرهای آبی برق مصرف می کنند نمی باشد.

وی در خصوص استفاده از منابع خورشیدی وصفحات خورشیدی گفت:به  جهت الگو سازی و ترغیب دیگر افراد جامعه به استفاده از این منبع بی پایان خدادادی این صفحات درکلیه مدارس و مساجد متقاضی به صورت کاملا” رایگان نصب و تجهیز خواهد شد.

رییس اداره برق گلپایگان در خاتمه از مردم شهرستان در خواست کرد با توجه به فصول گرم سال وافزایش مصرف در شبکه، مردم استفاده از وسایل غیر ضروری را به ساعاتی غیر از ساعات اوج مصرف موکول نمایند.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات