امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۵/۱۲
کد خبر : 5695
چاپ خبر :
سرمقاله

راه ورود شیطان

«من در یک جمله عرض بکنم:عزیزان من!فرهنگ از اقتصاد هم مهمتر است.چرا؟ چون فرهنگ، به معنای هوایی است که ما تنفس می کنیم. شما ناچار هوا را تنفس می کنید، چه بخواهید، چه نخواهید.اگر این هوا تمیز باشد، آثاری دارد در بدن شما، اگر این هوا کثیف باشد آثار دیگری دارد، فرهنگ یک کشور مثل هواست. اگر درست باشد ، آثاری دارد. »بخشی از سخنان مقام معظم رهبری
ما هم اکنون در جامعه ای زندگی می کنیم که برخوردار از برترین فرهنگ جهان است. چرا که بشر با استفاده از خیال و فکر خود مکاتبی را بوجود آورد که هیچ کدام بقا و دوام نیافته و همگی محکوم به شکست شده اند و به بن بست رسیده اند، اگر بخواهیم صفت برترین را به فرهنگ های بوجود آمده در جهان، چه در قلمرو ادیان الهی و چه مکتب های ساخته شده توسط بشریت بدهیم.با دلایل وافی و کافی، برترین و والاترین فرهنگ جهان شمولی که تضمین کننده سعادت انسان در دنیا و آخرت است، فرهنگ اسلامی است که خود مصداقی از این سخن پیامبر اکرم (ص) است که بارها می فرمود:«الاسلام یعلو ولایعلی علیه» و توصیفی کاملاً درست و جامع از فرهنگ اسلامی است، زیرا عناصر سازنده آن ساخته و پرداخته دین حنیفی است که با توجه به همه نیازمندیهای مادی و معنوی انسان به وجود آمده و با اجرای درست آن سعادت جامعه بشری تامین می شود و مکارم اخلاق، آزادی، کرامت و فضائل را جایگزین رذایل و دانش را جایگزین جهل و گمراهی می کند. و این موضوع بدرستی توسط رهبر معظم انقلاب تبیین گردیده است.
و دشمنان به درستی این موضوع را تهدید و طی سالیان متمادی با ترفندهای گوناگون از جمله ساختن دینهای متعدد بهائیت، وهابیت، و فرقه های منحرف درصدد این برآمدند تا نگذارند جهانیان که تشنه دریافت حقایق هستند از این موهبت الهی بهره مند شوند.

ماهواره2

پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، این کشور پرچمدار واقعی اسلام ناب محمدی (ص) تحت زعامت رهبری امام راحل در جهان گردید، دشمنان از همان ابتدا با ترفندهای گوناگون و هجمه ها و فتنه های رنگارنگ به مقابله با این پدیده پرداختند .هر روز مستاصل گشته و نتوانستند خللی ایجاد نمایند لیکن جدیدترین و کارسازترین روشی که به زعم خود طی سالیان اخیر بر شدت و گسترش آن افزوده اند ترویج استفاده از ماهواره و شبکه های متنوع ماهواره است. که دقیقاً یکی از اصلی ترین هدف های ثابت تمام برنامه های آن از هم پاشیدن کانون خانواده که پایه ای ترین فرهنگ اسلامی است می باشد.
مهمترین آسیب های ماهواره در بحث خانواده تضعیف و نادیده گرفتن پیوند و حق سالم زناشویی، القای تجربه چندین باره عشق توسط زن و مرد حتی بعد از ازدواج، بی فرهنگ معرفی کردن والدین دارای فرهنگ سنتی و اصیل، القای این موضوع که عشق گمشده هر فرد، دنبال او می گردد و معرفی دوست دخترها و دوست پسرها به عنوان دوستان خانوادگی و … است.
در بُعد فرهنگ و معنویت آسیب ها و هدف گذاریهای آن عبارت اند از:

تخریب و نا کارآمد معرفی کردن فرهنگهای اصیل و آداب مثبت سنتی، زیر سوال بردن و خرده فرهنگ معرفی کردن فرهنگ دین و جایگزین کردن فرهنگ شهروندی و مردم سالاری منهای دین، راه اندازی شبکه های طنز و مستهجن به زبان های مختلف صرفاً برای تحقیر و تمسخر فرهنگ دینی و دین داران، تبلیغ جدی جدایی دین از سیاست و القای شخصی و فردی بودن دین، نهادینه کردن فرهنگ مصرف گرایی و سودجویی و زیر سوال بردن فرهنگ ایثار و مقاومت و … ، ترویج عرفان های نو ظهور و ساختگی بویژه شیطان پرستی و … و نهایتاً غرق شدن در ورطه هوس خواهی و تنوع طلبی است .
لذا ماهواره دام شیاطین صهیونیسم و پرنده خوشبختی غرب است و اگر ما راه ورود شیاطین را به خانه باز بگذاریم تا روح فرزندانمان آسیب ببینند مقصر هستیم، ماهواره راه ورود شیطان است.

م.ولایتی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات