امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۵/۱۱
کد خبر : 5685
چاپ خبر :
پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان

ملک عبدالله، ناچار به شکستن سکوت در قبال جنایات غزه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، شبکه خبری العربیه، ملک عبد الله پادشاه عربستان افزود، شکست جهان مقابل تروریسم نسلی را به وجود خواهد آورد که فقط به خشونت اعتقاد دارد. ملک عبد الله گفت تروریست ها فکر می کنند که قدرت گرفته‌ اند ولی در توهم به سر می برند.

وی افزود آنچه که در فلسطین روی می دهد جنایت علیه بشریت است. پادشاه عربستان تصریح کرد که تروریسم انواع مختلفی پیدا کرده است و خطرناک ترین آنها تروریسم دولتی است.

وی گفت: ما 10 سال است که خواهان مرکزی بین المللی برای مبارزه با تروریسم هستیم ولی انجام نشده است. ملک عبد الله تاکید کرد کسانی که تلاش دارند از تروریسم به خاطر منافع شخصی خود استفاده کنند از تجارب گذشته درس نگرفته‌اند. پادشاه عربستان گفت: دانشمندان امت اسلامی و جامعه بین المللی باید به مسئولیت تاریخی خود عمل کنند.

این انتقاد

این درحالی است که دیروز (پنجشنبه ) رئیس رژیم صهیونیستی از مقامات  کشورهای عرب به علت همکاری با این رژیم در حمله به غزه  قدردانی کرد.

همچنین، باوجود جنایات داعش و گروههای تروریستی دیگر در سوریه وعراق  تاکنون ملک عبدالله  موضع انتقادی در این باره اتخاذ نکرده است و جای تامل است که اسناد بسیاری هم از اقدام عربستان  به تشکیل این گروهها و حمایت سیاسی و مالی شدید از آنها منتشر شده است .

22719_383

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات