امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۵/۰۲
کد خبر : 5262
چاپ خبر :
پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان

بیانیه اساتید ،کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان به مناسبت روز قدس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان ، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین بویژه نوار غزه، از عموم مردم و جوانان ایران زمین برای شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت بعمل آوردند .

بِسمِ الله الرّحمن الرّحیم

لَقَدْ أَخَذْنَا مِیثَاقَ بَنِی إِسْرَائِیلَ وَأَرْسَلْنَا إِلَیْهِمْ رُسُلاً کُلَّمَا جَاءهُمْ رَسُولٌ بِمَا لاَ تَهْوَی أَنْفُسُهُمْ فَرِیقًا کَذَّبُواْ وَفَرِیقًا یَقْتُلُونَ: ما از بنی‌اسرائیل پیمان گرفتیم و پیامبرانی بر ایشان فرستادیم. هرگاه که پیامبری چیزی می‌گفتند که با خواست دلشان موافق نبود، گروهی را تکذیب و گروهی را می‌کشتند. (مائده، آیه۷۰)

بار دیگر تجاوز وحشیانه و ددمنشانه رژیم اشغالگر صهیونیست به نوار غزه و کشتار مردم بی پناه و بی‌گناه آن سرزمین کوچک و محاصره شده، فجایع تاسف انگیزی را رقم زده و زخمی دیگر بر پاره تن جهان اسلام نشانده است  وصلح و امنیت منطقه‌ای و جهانی را در معرض خطر جدی قرار داده است .

این وحشی گری نه تنها توسط سردمداران حقوق بشر محکوم نشده است بلکه، کشتار بی‌رحمانه کودکان، زنان و مردان     بی دفاع و مظلوم غزه توسط رژیم وحشی صهیونیستی در ماه میهمانی الهی که از یک سو مورد حمایت آمریکا و هم پیمانان غربی‌اش و از سوی دیگر با بی‌تفاوتی تأسف بار کشورهای اسلامی همراه گردید و این واقعیت تلخ حقیقت تاریخ خونبار سرزمین مظلوم فلسطین و مردمان رنج کشیده آن را به نمایش گذاشته است .

ما اساتید، کارکنان و دانشجویان دنشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان ضمن همدردی با ملت مظلوم فلسطین در غزه، جنایات ددمنشانه رژیم جنایتکار و منفور صهیونیستی را محکوم نموده و آماده کمک رسانی در تمام مسایل مورد نیاز  به مردم بی دفاع غزه هستیم و از تمامی ملت‌ها و دولت‌های مستقل و آزاده جهان می‌خواهیم تا به هر نحو مقتضی به یاری ملت مظلوم فلسطین و بویژه ساکنان بی‌دفاع و بی پناه نوار غزه بشتابند .

همچنین از آحاد مردم ایران اسلامی علی الخصوص از عموم شهروندان گلپایگانی که همیشه در سنگر حق طلبی و دفاع از مظلومین و ستمدیدگان بوده اند دعوت می نماید تا ضمن حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس با لبیک به ندای امام راحل و رهبری عزیز مشت محکمی بر دهان امریکا و اسرائیل و سردمداران خونخوار جهانی کوبیده و به حمایت از مردم مظلوم و رنج کشیده فلسطین و به تبع آن نوار غزه بپردازند . «و ما النصر إلا من عندالله»

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات