امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۴/۳۰
کد خبر : 5164
چاپ خبر :
علی فیروزی رییس شورای شهرستان گلپایگان

نارضایتی برخی شهروندان از عدم برگزاری کمیسیون تجدیدنظر شهرداری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان رئیس شورای اسلامی شهرستان گلپایگان با تأکید براینکه طولانی شدن کمیسیون تجدید نظر شهرداری های گلپایگان، گوگد و گلشهر موجب نارضایتی برخی شهروندان گردیده است عنوان داشت: برخی افراد که ساخت و ساز غیر مجاز به عمد یا سهو دارند پرونده شان به کمیسیون ماده 100شهرداری ها ارجاع می گردد که برخی از این حکم ها سبب اعتراض شهروند یا حتی دبیرخانه شهرداری می گردد که این موارد به کمیسیون تجدید نظر می رود.

علی فیروزی خاطر نشان کرد: مدت زمان تشکیل کمیسیون تجدید نظر شهرداری های شهرستان گلپایگان طولانی شده است و به این جهت شهروندان به ما مراجعه می کنند و شورای شهرستان این مسأله را به شوراهای اسلامی شهر ، نماینده فرمانداری و دبیرخانه شهرداری های شهرستان گلپایگان متذکر شده است ولی متاسفانه در حال حاضر حدود چهار ماه است که کمیسیون تجدید نظر تشکیل نشده است.

وی در این خصوص افزود : امیدواریم مسئولین برنامه ریزی لازم را داشته باشند تا مردم بدانند که کمیسیون تجدید نظر چه مدت یکبار تشکیل می شود تا اگر شهروندان دفاعی دارند خود بتوانند در این جلسات حضور یابند تا حق شهرداری،بیت المال و مردم ضایع نشود .

رئیس شورای شهرستان درباره  شکایت هایی که شهروندان ممکن است درخصوص ساخت و ساز ها نیز داشته باشند اعلام داشت: افراد می توانند شکایتشان را به دبیرخانه شهرداری ها بدهند  تا درصورتی که در صلاحیت کمیسیون ماده صد باشد به آن ارجاع داده شود و نهایتاً موظفند نتیجه را به افراد شاکی اعلام نمایند.

علی فیروزی در ادامه اظهار داشت : شورای اسلامی شهرستان گلپایگان درباره طولانی شدن تشکیل کمیسیون تجدید نظر شهرداری ها در جلسات با مسئولین مربوطه حتی به صورت موردی صحبت داشته و به اعضا و نمایندگان و دبیرخانه آن به خصوص شهرداری گلپایگان که برگزاری کمیسیون تجدید نظر آن خیلی طولانی تر نسبت به گوگد و گلشهر شده تذکر داده است که پیگیری نمایند تا شهروندانی که پرونده دارند راه به کارشان ببرند و تکلیفشان مشخص شود.

وی ادامه داد : برخی پرونده ها در حال حاضر 4 الی 5 ماه معطل مانده اند و شهروند آب ،برق وگاز ندارد و تا این کمیسیون تجدید نظر تشکیل نشود و رأی آن مشخص نگردد به این دسته از شهروندان امکانات داده نمی شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان یادآورگشت: گوگد و گلشهر چون پرونده هایشان در این خصوص زیاد نیست مراجعات کمتری دارند ولی شهر گلپایگان مشکلات بیشتری دارد و تا آنجایی که اطلاع دارم عدم تشکیل کمیسیون تجدید نظر شهرداری گلپایگان شاید به بیشتر از چهار ماه هم برسد.

منبع:خبرگزاری آریا

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات