امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۴/۳۰
کد خبر : 5157
چاپ خبر :
بناسبت روز قدس

بیانیه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلپایگان بمناسبت روز قدس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان؛ اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلپایگان با صدور بیانیه‌‌ای به مناسبت روز جهانی قدس و فاجعه غمبار غزه ،ضمن محکوم کردن جنایات رژیم‌ صهیونیستی بر همگرایی میان مسلمانان تاکید کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَىٰ بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ

روز قدس میراث گران بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

امسال در حالی به روز جهانی قدس نزدیک خواهیم شد که از یکسو شاهد تداوم و گسترش تجاوزات و اقدامات ددمنشانه رژیم اشغالگر صهیونیستی و بخصوص استمرار حمایت کشورهای حامی آن رژیم در راس آن دولت مستکبر آمریکا هستیم و از سوی دیگر گسترش موج خروشان بیداری اسلامی، نوید بخش تحقق امید و آرزوی دیرینه مردم مقاوم فلسطین برای تقویت جبهه ضد صهیونیستی و آرمان آزادی این سرزمین مقدس و انزوای هرچه بیشتر رژیم اشغالگر قدس می باشد.

بی تردید حضور یکپارچه امت اسلامی و ملت های آزاده و حق طلب بخصوص مردم مومن و روزه دار ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان خواهد داد که اسرائیل به پایان خط تزویر و فریب و آدم کشی نزدیک می شود و با رنگ باختن رویای خاورمیانه بزرگ و تئوری شیطانی “اسرائیل از نیل تا فرات” دشمنان اسلام در آینده ای نه چندان دور بایستی تماشاگر محض”احیای فلسطین از بحر تا نهر” شوند.

جمعه آینده، مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان گلپایگان، روحانیون و مبلغین محترم، کانون های فرهنگی مساجد، هیأت مذهبی، مداحان و جامعه قرآنی همپای ملت غیور و غیرت مند برای حمایت از ملت فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف در راهپیمایی شرکت می کند و این پیام را به جهانیان بویژه جبهه استکبار و صهیونیسم بین الملل و دشمنان اسلام عزیز ابلاغ خواهد کرد که هیچگاه از فلسطین بعنوان مسأله اول جهان اسلام غفلت نخواهد نمود.

در پایان یکبار دیگر اعلام می داریم با حضور پرشور و دشمن شکن خود در راهپیمایی روز قدس با آرمان های امام راحل عظیم الشأن میثاق دوباره می بندیم و در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گرفته با عزم و اراده راسخ از اهداف بلند انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… خامنه ای (ادام لله ظله) پشتیبانی می کنیم و به دعای خیر حضرت بقیت ا… الاعظم (علیه السلام) امیدوار هستیم، از خداوند بزرگ پیروزی مستمر اسلام و مسلمین را مسئلت می نماییم. والعاقیه للمتقین

رمضان المبارک 1435 مصادف با تیرماه 1393

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلپایگان

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات