امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۴/۲۷
کد خبر : 5036
چاپ خبر :
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان

موزه شهدای گلپایگان سریع تر ساخته شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، سرهنگ پاسدار محمداسماعیل علیشاهی در جلسه برگزاری کنگره بزرگ 372 شهید شهرستان گلپایگان اظهار کرد: از سال‌ها پیش به ویژه در چند سال اخیر مطالبه خانواده شهدا و مردم شهرستان این بود که کنگره‌ای برای 372 شهید شهرستان برگزار کنیم که به کمک خداوند در دهم مهر سال جاری این کنگره در شهرستان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مراحل برگزاری کنگره را به سه بخش تقسیم کرده‌ایم که شامل انجام فعالیت‌های قبل از برگزاری و در حین و بعد از برگزاری این مراسم است و نهایتا اینکه فضایی باید در شهرستان حاکم شود که حداقل تا یک سال در گلپایان ماندگار باشد و شهرستان رنگ و بوی شهدا را به خود بگیرد.

فرمانده سپاه گلپایگان گفت: از سومین روز سال جدید دیدار با خانواده‌های شهدا را آغاز کردیم و تا به امروز هم ادامه داده‌ایم. دیدار با خانواده‌ها در روز شهادت شهید آن خانواده صورت گرفته است تا بتوانیم خاطرات آنها را بشنویم و از آنها در کنگره استفاده نماییم که البته بیشتر شهدای گلپایگان در تیر ماه شهید شدند.

علیشاهی اضافه کرد: دبیرخانه کنگره در خیابان آیت اله طالقانی در ساختمان بعث تشکیل شده است، همچنین سایت این کنگره با چهار دامنه شهدا گلپایگان دات آی آر، شهدا گلپایگان دات کام، شهدای گلپایگان دات آی آر و شهدای گلپایگان دات کام راه اندازی شده است.

وی خاطر نشان کرد: ساخت موزه شهدا باید توسط شهرداری گلپایگان سریع‌تر انجام شود تا در روز کنگره آن را افتتاح کنیم، هم‌چنین ساخت تمثال شهدا در مراحل پایانی قرار دارد و مقرر شده که تمثال شهدا را در ابتدای خیابان‌ها و کوچه‌ها نصب شود.

منبع:خبرگزاری ایسنا

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات