امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۴/۲۵
کد خبر : 4964
چاپ خبر :
فرماندار گلپایگان

10 مهرماه کنگره یادواره شهدای شهرستان گلپایگان برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان؛محسن حسین میرزایی فرماندار گلپایگان در جلسه کنگره 360 شهید شهرستان گلپایگان که در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان،بخشدار گلپایگان و جمعی از مسئولین ادارات برگزار شد اظهار نمود:

با توجه به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری بنام «فرهنگ و اقتصاد» باید تلاش کرد تا بهترین ،موثرترین و فرهنگی ترین کار که همان پرداختن به امور شهداء است انجام گیرد و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا از وظایف همه دستگاه ها و ارگان ها می باشد.

وی گفت: وظایف ما مسئولان خدمت رسانی و توجه به آحاد مردم می باشد و رسیدگی به امور شهدا باید در راس این وظایف قرار گیرد.

فرمانداری-پیش کنگره

 

حسین میرزایی بیان کرد: همه ما باید با تمام وجود در خدمت شهدا باشیم و این از افتخارات ما مسئولان می باشد که قدمی در راستای زنده نگاه داشتن شهدا برداریم.

میرزایی در ادامه اذعان کرد: هر کس در کشور جمهوری اسلامی متولد و توفیق تنفس در این سرزمین را پیدا کند مدیون خون شهدا ، امام راحل و مقام معظم رهبری می باشد.

وی افزود: همه ما مسئولان ، فعالان و خدمت گزاران باید در یک دسته و حزب باشیم و همه ما وامدار خون شهدای گرانقدر هستیم.

فرماندار گلپایگان گفت: بمنظور برنامه ریزی و ساماندهی مراسم بزرگداشت یاد و خاطره 360 شهید گلپایگان هرچه سریعتر باید کمیته های تخصصی تشکیل گردد و برنامه ها و طرح ها به گونه ای ساماندهی شوند که تاثیر انعکاس آنها تا مدتها در بین مردم ماندگار گردد.

وی عنوان کرد: اجرای برنامه های یادواره شهدای شهرستان در سه مرحله انجام خواهد گرفت و هر مرحله اهمیت و حساسیت خاص خود را دارد. مهمترین مرحله، مرحله قبل از برگزاری کنگره است و باید به گونه ای حرکت کرد که هر چه به تاریخ برگزاری مراسم نزدیک شویم شور و بازخورد این مراسم در بین آحاد مردم قابل رویت باشد.

حسین میرزایی افزود: اطلاع رسانی برنامه های ویژه یادواره شهداء چه در فضای مجازی و چه بصورت ویژه در سطح شهرستان باید به نحو احسنت صورت گیرد و در این خصوص نباید از روستائیان عزیز غافل گردید و دهیاران موظف به اطلاع رسانی و آگاهی به روستائیان می باشد.

وی در ادامه گفت: تا زمان مقتضی کارهایی در دست اقدام می باشد که همگی در راستای هدف اولیه و برگزاری کنگره شهدا است.

فرماندار گلپایگان در مورد برنامه هایی که در این خصوص در شهرستان اجرا خواهد شد بیان کرد: از جمله این برنامه ها تهیه تمثال شهدای شهرستان گلپایگان می باشد که پس از سال ها تلاش،تهیه و در حال اتمام می باشد و بزودی در محل هایی که جانمایی آن از قبل معلوم شده نصب می گردد.

میرزایی تصریح کرد: برگزاری دومین یادواره شهدای شهرستان گلپایگان به جهت احیا و بسط و گسترش و نهادینه کردن گفتمان ناب امام راحل ، سخنان بی بدیل مقام معظم رهبری و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا می باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به جهت جمع آوری آثار و زنده نگاه داشتن خاطره شهدای شهرستان باید دایرﺓ المعارفی تدوین گردد تا آیندگان بتوانند از آن بعنوان منبع اطلاعاتی خود کسب فیض نمایند.

لازم به ذکر است مراسم بزرگداشت 360 شهید شهرستان گلپایگان در تاریخ 10 مهر ماه سال جاری با حضور مسئولین کشوری و لشکری و جمع خادمین شهدا در آستانه مقدس هفده تن گلپایگان برگزار خواهد گردید.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات