امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۴/۲۵
کد خبر : 4937
چاپ خبر :
فرماندار شهرستان گلپایگان

برای اشتغال روستائیان گلپایگان 260 شغل مناسب تعریف شده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان؛ محسن حسین میرزایی فرماندار شهرستان گلپایگان درجلسه کمیته ساماندهی اشتغال که با حضور چندی از مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید اظهار نمود: گلپایگان شهری است که دارای ذخائر با ارزش می باشد که اگر خودمان به فکر بهره برداری و استفاده از این منابع نباشیم ، دیگرانی خواهند آمد و به فکر بهره برداری به نفع خود خواهند بود.

وی گفت: باید همتی راسخ داشته باشیم تا با یاری خداوند متعال بتوان قدمی به جهت خدمت به مردم برداشته شود و این امر تنها با سیاست توانمند سازی روستاییان و ایجاد زیرساختها و جهت دهی شیوه های نوین کشاورزی محقق می گردد.

میرزایی ادامه داد : روش های قدیمی و سنتی کشاورزی در گلپایگان باعث هدر رفت 3/2 آب در زمینها و مراتع می شود که با استفاده از شیوه های نوین کشاورزی می توانند از همان آب، سطح زیر کشت بیشتری داشت.

وی عنوان کرد: ما خانواده ای 90 هزار نفری می باشیم که هر یک استعداد و توانمندی های بالقوه ای داریم و تنها باید با عزم مردمی و همت همه ی مسئولین شهرستان به سر منزل مقصود برسیم.

فرماندار گلپایگان در ادامه گفت: دهیاران که از معتمدین و از بطن خود روستا می باشند می توانند در یاری رساندن و توانمندسازی روستائیان نقش بسزایی را ایفا نموده و با توجه به منطقه روستایی و پتانسیلهای موجود ایجاد اشتغال نمایند و با برپایی کلاس های آموزشی خانوارهای روستایی را برای رسیدن به اقتصادی پایدار یاری نمایند.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: با تحقیق و بررسی های انجام شده 260 شغل مناسب و متناسب برای روستائیان تعریف گردیده است که هر روستا با توجه به دانسته های خود می تواند در یکی از این زمینه ها مشغول گردد و محصول تولید شده تبدیل به یک شاخصه و برند مخصوص گلپایگان و آن روستا باشد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات