امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۴/۲۳
کد خبر : 4852
چاپ خبر :
رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گلپایگان

در ماه مبارک رمضان 35 مبلغ به روستاهای شهرستان گلپایگان اعزام گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان؛ حجت الاسلام کوچکی رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گلپایگان بیان کرد:سازمان تبلیغات اسلامی از ابتدای ماه شعبان تا چهاردهم شعبان با اکثر میزبانان و رابطین ،که حدود 100 نفر می باشند ، تماس حاصل کرده و تا تاریخ 17 شعبان هماهنگی های لازم جهت اعزام روحانیون را انجام داده است.

کوچکی گفت:در 25 شعبان سالجاری لیست اعزام مبلغین ماه مبارک رمضان آماده شد، و از 26 شعبان تا اول رمضان جابجایی مبلغین و رو حانیون انجام گرفت و از ابتدای ماه مبارک رمضان تمامی جایگاهها تکمیل گردید.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گلپایگان اظهار داشت:در ابتدای ماه مبارک رمضان برگه هایی در قالب توصیه نامه هایی برای مبلغین در نطر گرفته شد و منتشر گردید،که مواردی از جمله تبیین احکام اسلامی علی الخصوص مباحث روزه و پرداخت خمس و زکات را شامل می شود.

وی عنوان کرد:در سالجاری پیام حجت الاسلام مظاهری در جمع مبلغان حوزه علمیه اصفهان تهیه و در دست دوستان روحانی و مبلغان شهرستان قرار گرفت.

کوچکی افزود:امسال با 38 روستا، هماهنگیهای لازم به جهت اعزام مبلغ صورت گرفت و به 35 روستا روحانی اعزام گردید و در حال حاضر 35 روستای شهرستان دارای مبلغ ، اعم از مستقر و اعزامی است.

وی بیان کرد:متاسفانه سه روستای هنده، کوچری و قرغن بدلایلی مانند عدم مکان مناسب به جهت استقرار روحانی از لیست اعزام روحانی به این روستاها خارج گردیدند و روستای کوچری بدلیل بحث احداث سد از لیست خارج گردید.

کوچکی همچنین اضافه کرد:اکثر روحانیون مبلغ از خود شهرستان گلپایگان می باشند و آن تعداد نیز که از قم به شهرستان گلپایگان آمده اند اصالتاً گلپایگانی می باشند.

وی در خاتمه افزود:کل اعزامها در شهرستان گلپایگان 60 اعزام بوده است.

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات