امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۴/۲۳
کد خبر : 4897
چاپ خبر :
روابط عمومی آبفای گلپایگان

بازدید مسئولین از طرح آبرسانی به گلپایگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان مهدی قنبری مسئول روابط عمومی آبفای گلپایگان با ارسال این خبر به دفتر خبرگزاری بیان اعلام کرد: طرح بزرگ آبرسانی به گلپایگان مورد بازدید مسئولین آبفا کشور و استان قرار گرفت . در این بازدید نماینده مردم شهرهای گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی ،معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، مدیر عامل آبفا استان اصفهان ، معاون فرمانداری شهرستان و مدیر آبفای گلپایگان حضور داشتند .

pic1-kh13

دکتر تشیعی معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با حضور در محل ساخت تصفیه خانه آب گلپایگان از نزدیک شاهد چگونگی اجرای قسمتهای مختلف این پروژه بود. تشیعی در این بازدید با اشاره به این نکته که طرح آبرسانی به گلپایگان یکی از مهمترین پروژه های استان به شمار می آید بیان داشت  : طرح آبرسانی به گلپایگان از جمله پروژه های مهم محسوب می شود که علی رغم محدودیت منابع مالی امید است با تزریق اعتبارات موجود به نهایت برسد.

وی با توجه به بهره برداری از فاز اول تصفیه خانه آب گلپایگان عنوان کرد : راه اندازی قسمت فیلتراسیون باید در اولویت کاری قرار گیرد تا کیفیت آب خروجی فاز اول تصفیه خانه بالا برود.

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برخورداری از آب شرب با کیفیت را یکی از دغدغه های مردم گلپایگان دانست و خاطرنشان ساخت : سالهاست که مردم گلپایگان خواستار آب شرب با کیفیت بوده اند که با تکمیل تصفیه خانه آب گلپایگان این امر محقق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان نیز در خصوص اعتبارات اجرای تصفیه خانه آب گلپایگان گفت : با توجه به شرایط موجود و محدودیت منابع مالی انتظار می رود اعتبارات لازم  در آینده نزدیک ، اختصاص یابد.

در ادامه میر محمدی نمایند مردم شهرهای گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی پیرامون میزان اعتبارات لازم جهت اتمام طرح مطالبی بیان داشت .

در ابتدای این جلسه کارشناسان مشاور و پیمانکار گزارشی در خصوص پیشرفت کلی ساخت تصفیه خانه آب گلپایگان بیان نمودند. در این گزارش حجم عملیاتهای اجرا شده به تفصیل بیان شد. گفتنی است ساخت و نصب فیلتر شنی در فاز اول تصفیه خانه آب گلپایگان که در جلسات گذشته معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفا کشور و مدیر عامل آبفا استان مورد توجه قرار داشت به مرحله بهره برداری نزدیک میشود.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات