امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۴/۲۳
کد خبر : 4910
چاپ خبر :
پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان

اعتراض تعدادی از همشهریان گلپایگانی به افزایش قیمت گاز بها در فصل گرم سال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان درپی مراجعه تعدادی از همشهریان به اداره گاز و اعتراض آنان  نسبت به بالا بودن قیمت  گازبها ، با توجه به اینکه در فصل گرم سال به سر می بریم و به طبع مصرف گاز کاهش فراوانی را در پی داشته ،  برآن شدیم تا جهت پیگیری این موضوع سوالاتی را از رئیس اداره گاز شهرستان گلپایگان داشته باشیم.

سید رضا میرهندی رییس اداره گاز گلپایگان در این رابطه به خبرنگار بیان گفت:طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی مقرر گردید که در سال 93 و با توجه به فصول گرم سال و کاهش مصارف گاز خانگی ، گازبهای مصارف خانگی 20 درصد افزایش قیمت داشته باشد و این قانون از تاریخ 30 فروردین ماه سال 93 در قبوض گاز بهای واحدهای مسکونی اعمال  گردید.

سید رضا میرهندی در ادامه در مورد بالا بودن قیمت گاز بهای تعدادی از همشهریان افزود: ممکن است برخی از مشترکین مصارفی غیر از مصارف خانگی و معمول داشته باشند و زمانی که مصرف گاز مشترکین بدین گونه باشد نرخ تعرفه های گاز به صورت پله کانی و تصاعدی افزایش پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد:افزایش تعرفه های گاز هم در بخش خانگی و هم در بخش تجاری افزایش داشته، و این افزایش با توجه به کمکهای دولتی که در غالب یارانه به مردم پرداخت می گردد مبلغ بسیار ناچیزی است.

میرهندی همچنین گفت:در صورتی که برای خانوار یا مشترکی به هر دلیلی تعرفه گاز بهای آنها خارج از توان پرداخت آنان باشد،به جهت رفاه حال همشهریان گاز بهای آنان به صورت اقساطی تنظیم خواهد شد.

 رییس اداره گاز شهرستان گلپایگان در خاتمه از همشهریان درخواست کرد تا نسبت به مصرف بهینه و صرفه جویی گاز اقدام نمایند تا هم سرمایه ملی حفظ گردد و هم خانوارها هزینه های کمتری به جهت مصارف سوختی خود پرداخت نمایند.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات