امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۴/۲۰
کد خبر : 4804
چاپ خبر :
امام جمعه شهرستان گلپایگان

دشمنان با ترویج بی حجابی و بی بند و باری می‌خواهند کانون خانواده‌ها را متزلزل کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، حجت‌السلام محمدرضا اسماعیلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان گلپایگان که در مصلای  گلپایگان برگزار شد، به مسئله افزایش جمعیت اشاره کرد وگفت: متاسفانه افزایش جمعیت در کشور ما رشد چندانی نداشته است و جمعیت با مشکل پیری مواجه شده است.

وی رشد جمعیت در کشورهایی مثل آمریکا و اسرائیل را جلوتر از ایران دانست و افزود: متاسفانه دشمنان ما با تبلیغات و القائات دروغین میخواهند مانع رشد جمعیت ایران شوند.

خطیب جمعه گلپایگان فراهم آوردن شرایط ازدواج آسان میان جوانان را وظیفه دولت و مجلس دانست و اظهار کرد: اگر این شرایط فراهم شود رشد جمعیت که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است افزایش پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام اسماعیلی  با اشاره به روز 21 تیرماه بعنوان روز حجاب و عفاف، عنوان کرد:دشمنان با ترویج بی حجابی و بی بند و باری می‌خواهند کانون خانواده‌ها را متزلزل کنند.و زنان و دختران ما باید مواظب باشند که در دام آنها گرفتار نشوند و  خدای ناکرده مرتکب گناه شوند و دشمن را در رسیدن به اهدافش یاری کنند.

اسماعیلی همچنین بر لزوم هوشیاری آحاد مردم در مقابل تهدیدات نرم دشمن از طریق شبکه های اجتماعی و ماهواره ای تاکید کرد و افزود: همه باید در رعایت حجاب و عفاف و اجرای امر به معروف در جامعه به وظیفه دینی خود عمل کنیم و بانوان هم با رعایت کامل این فریضه الهی بخصوص در شهرستان مذهبی گلپایگان حرمت جامعه اسلامی را رعایت کنند .

وی با انتقاد از عملکرد ضعیف دست اندرکاران طراحی و تولید لباس اسلامی، گفت: نمی‌توان تنها شعار حجاب داد اما کاری در زمینه تولید لباس ملی و اسلامی نکنیم، کشور ما هنوز قادر به تولید یک چادر مشکی نیست و زنان باید چادر را با قیمت بالا تهیه کنند ضمن اینکه دست اندرکاران کار مثمری نیز در زمینه تولید لباس مناسب نیز انجام نداده‌اند.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات