امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۴/۰۸
کد خبر : 4252
چاپ خبر :
مهرداد بذرپاش:

روش‌های رضاخانی برای بی‌حجاب کردن مردم جواب نمی‌دهد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان به نقل از مشرق نیوز: مهرداد بذرپاش عضو هیات رئیسه مجلس شواری اسلامی  به انتقاد از برخی اظهار نظرها در موضوع عفاف و حجاب و شبکه‌های ماهواره‌ای پرداخت.

وی با انتقاد از بی توجهی هایی که به مسئله عفاف و حجاب می شود گفت: اخیراً تلاش های زیادی می شود که گویا مردم زودتر بی حجاب شوند و خیلی به این موضوع علاقه دارند؛ اگر این افراد فکر می‌کنند می توانند این ملت حسینی را با اقداماتی نظیر اقدامات زمان تقی زاده و روش های رضاخانی بی حجاب کنند اشتباه می‌کنند و راه به جایی نمی‌برند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه عده‌ای حتی حاضر به شنیدن مباحث عفاف و حجاب نیستند اظهار داشت: برخی در این کشور تا حرف از عفاف و حجاب می شود گویی بدنشان کهیر می زند و مرتب با بازی حجاب و عفاف و ژست آزادی و ومحدودیت، سعی در دوقطبی سازی جامعه دارند و از طریق مطرح کردن موضوع شبکه ‌های مبتذل ماهواره ای قصد به راه انداختن بازی سیاسی دارند.

وی گفت : اینقدر که این افراد از شبکه های غیر اخلاقی ماهواره حمایت می کنند کاش از دین مردم هم حمایت می کردند و اینقدر که به فکر دیده نشدن چند شبکه مستهجن غیر اخلاقی ماهواره ای بودند کاش به فکر وام پرداخته نشده ازدواج هم بودند که حدقل امیدی برای تشکیل خانواده جوانان است.

این نماینده مجلس در مورد نتیجه بیان کردن این مباحث در جامعه اظهار داشت: این روش ها که با هدف دو قطبی سازی صحنه سیاسی کشور اتفاق می افتد فارغ از اینکه قاعده برکت بر آن مترتب نیست قطعا در صحنه سیاسی با پاسخ منفی مردم مواجه خواهد شد.

بذزپاش افزود: مردم ما دیندار هستند و دین و اعتقادات خود را با هیچ چیز معاوضه نمی کنند. امیدواریم که برخی از این دوستان به خود آمده و به جای پرداختن به این موضوعات که نه دنیای مردم را تأمین می‌کند و نه آخرتشان را موضوعاتی را در دستور کار قرار داده و پیگیری کنند که دنیا و آخرت مردم را آباد می‌کند.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات