امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۴/۰۸
کد خبر : 4192
چاپ خبر :
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان

رایگان شدن خدمات زایمان طبیعی در بیمارستان های گلپایگان/ارائه خدمات رایگان آزمایشگاهی در بیمارستان های گلپایگان/ارتقای خدمات و فضای فیزیکی بیمارستان‌ها صادر شده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان؛ناصر رستمی در جلسه کمیته سلامت و امنیت غذایی شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری گلپایگان برگزار شد،اظهار کرد: طرح تحول نظام سلامت  با تدابیر دولت  اتخاذ شد و  از جمله طرح های موفق در نظام سلامت کشور است که با اجرای آن خدمات بیمارستان‌های دولتی ارتقا می یابد.

 رستمی تصریح کرد:با اجرای طرح ترویج زایمان طبیعی در شهرستان تمامی داروها و تجهیزات این عمل در بیمارستان تهیه  و هزینه دریافت نمی شود .

وی افزود: با ارائه خدمات رایگان و با برنامه‌ریزی برای زایمان بی درد و همچنین اصلاح فضای فیزیکی بخش زایمان گام‌های موثری بر می داریم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان با بیان اینکه در این طرح  بسته های حمایتی و خدماتی برای بیماران صعب العلاج و بی بضاعت در نظر گرفته شده است ،افزود: افرادی که بیمه نباشد در بیمارستان بیمه و از خدمات این طرح بهره مند می شود.

رستمی با بیان اینکه در طرح تحول نظام سلامت  در ظرف ۳ یا ۴ ماه آینده دستور ارتقای خدمات و فضای فیزیکی بیمارستان‌ها نیز صادر شده است ، خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک  بیمارستان‌ها به شرایط یک هتل سه ستاره می رسند و اجرای این طرح در بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان آغاز شده است.

2

وی  از اجرای طرح استقرار پزشک مقیم  در بیمارستان گلپایگان خبرداد، و گفت:  پزشکان جراح و متخصص به عنوان پزشک مقیم و به طور مرتب از ساعت ۲ بعد ازظهر تا ۸ صبح در بیمارستان برای تعیین تکلیف بیماران در اسرع وقت حاضر و به انجام  فعالیت  مشغول می شوند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان اذعان داشت: با اجرای این طرح کلیه خدمات آزمایشگاهی نیز به صورت رایگان در بیمارستان انجام می‌گیرد ، و در صورت عدم انجام آزمایش در بیمارستان، با آزمایشگاه های خصوصی قرارداد بسته  می شود.

رستمی افزود: نمونه گیری در بیمارستان و آزمایش در آزمایشگاه خصوصی انجام می شود  و هزینه ها از طریق بیمارستان به آزمایشگاه پرداخت می شود.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات