امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۴/۰۵
کد خبر : 3929
چاپ خبر :
بخشداری بخش مرکزی گلپایگان

نخستین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم برای روستائیان شهرستان گلپایگان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ؛خسرو نوبخت بخشدار بخش مرکزی گلپایگان در حاشیه برگزاری مسابقات قرآنی که در مکان بخشداری گلپایگان برگزارشد، اظهار داشت: این مسابقات در دو رشته قرائت و حفظ که شامل قرائت کل قرآن و حفظ جزء اول و ۳۰ است،برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در این مسابقات، دو رده سنی بالای ۱۶ سال  و زیر ۱۶ سال  خواهر و برادر شرکت می کنند.

بخشدار بخش مرکزی گلپایگان  با بیان اینکه در این مسابقات برادران  در رشته قرائت و حفظ قرآن می توانند شرکت کنند، افزود:خواهران در رشته حفظ  قرآن  به رقابت خواهند پرداخت.

وی اذعان داشت: از بین شرکت کنندگان  در مسابقات حفظ و قرائت  قرآن،۶ نفر از برترین ها برای حضور در مسابقات قرآنی که  نیمه ماه مبارک رمضان در استان اصفهان برگزارمی شود، از سوی بخشداری گلپایگان اعزام خواهند شد.

نوبخت  تصریح کرد:  از بین شرکت کنندگان خواهر حافظ قرآن ، یک نفر بالای ۱۶ سال  و یک نفر زیر سن ۱۶ سال  برای حضور در مسابقات قرآن  استانی  انتخاب می شوند.

بخشداربخش مرکزی گلپایگان  افزود:  در رده سنی زیر ۱۶ سال  ۲ نفر از برادران در رشته حفظ قرآن،و در رده سنی بالای ۱۶ سال  در رشته قرائت دو نفر از برادران  برای حضور در مسابقات قرآنی استان اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه در برگزاری این مسابقات  آموزش و پرورش با فرستادن مربی همکاری لازم را داشته است ، تصریح کرد: نتایج مسابقات حفظ و قرائت قرآن  تا اوایل ماه مبارک رمضان اعلام خواهد شد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات