امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۴/۰۱
کد خبر : 3688
چاپ خبر :
دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان

مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم همگانی و جدی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ؛نبی‌الله شاه‌محمدی دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر که در سالن اجتماعات فرمانداری گلپایگان برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس سند جامع مبارزه با مواد مخدر، در پایان هر ۵ سال باید ۴۰ درصد از جمعیت هرشهرستانی یعنی سالانه ۸ درصد تحت پوشش کمیته فرهنگی و پیشگیری از مواد مخدر قرار گیرند.

فرمانداری

 

مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم همگانی و جدی است

وی تصریح کرد: موضوع مواد مخدر یک پدیده شوم اجتماعی است لذا برای حل این مشکل مردم و مسئولان در این میدان مبارزه ورود پیدا کنند، و برای حصول موفقیت در این پدیده شوم کلیه دستگاههای دولتی شهرستان به کمک شورای مواد مخدر بشتابند.

شاه محمدی بر تشکیل سازمان های مردم نهاد که انگیزه و دغدغه پیشگیری از اعتیاد جامعه به مواد مخدر را دارند، تأکید کرد، و خواستار جذب افراد با انگیزه و خبره شد تا گام موثری در این زمینه برداشته شود.

وی با بیان اینکه اعتبارات مربوطه در اختیار استان‌ها و سپس به نسبت جمعیت و عملکرد دستگاههای شهرستان‌ به آنها تعلق می گیرد، تصریح کرد: هر سه ماه یکبار نیز عملکرد شهرستان مورد ارزیابی قرار می ‌گیرد.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان تأکید کرد: جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر در هر ماه با حضور فرماندار و معاون فرمانداری و اعضای شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان برگزار شود.

شاه محمدی افزود: جلسات برگزار شده در این زمینه هر ۳ ماه یک بار ارزیابی و در اختیار استاندار قرار گیرد، تا نظارت بر عملکرد شوراهای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان به صورت کامل اجرا شود.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان تأکید کرد: کلیه دستگاه‌های فرهنگی در شهرستان ۱۰ درصد از اعتبارات خود را برای پیشگیری و استفاده در کمیته فرهنگی و پیشگیری از مواد مخدر هزینه کنند.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات